Äänitorven johtojen sijainti?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

Eli missäs toi "torvi" sijaitsee Calibrassa ja missäpäin torven johdot menee? Onko torvella mitään maajohtoja (omaa)? Jos on niin mihin ne menee?

Torvi ei ole toiminut vähään aikaan. Sulakerasian seudulta kuuluu torvea painettaessa vain jotain naksahdusta. Akun vieressä oleva maadoitus pitäisi olla kunnossa.

Laturi on temppuillut jo jonkin aikaa, kun pakkasta on ollut enemmän (lyö maihin jostain?). Epäilen että viat liittyy toisiinsa.
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
mika_
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mika_ »

Mulla Vectrassa sama ongelma, se pitäis nyt saada katsastettua ja ei tuo toimi. Eli ideoita mistähän johtuu? (ja myös korjausideoita)..
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

Alkukesästä ei mullakaan toiminut. Syy: Ei saanut ratista kontaktia. Otin ratin takaa kotelon irti ja huomasin että kontaktia antava metallitappi oli kulunut epätasaisesti. Hion tapin tasaiseksi ja alkoi taas pelata.

Mutta nyt mulla siis saa kuitenkin ratista kontaktia, kun kuuluu tämä "naksahdus" sulakerasiasta. Lisäksi kerran olen saanut äänen kuulumaan vaikka olen painellut varmaan satoja kertoja ratista. Eli taisi johto saada jostain oikeata kontaktia.

Mutta missäpäin nämä johdot sijaitsee?? Pitäisi saada nopeasti tietoa ennen kuin oikarit hajoittaa koko laturin...
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
lammmar
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja lammmar »

On 2002-12-02 22:34, Calibra_46 wrote:
Eli missäs toi "torvi" sijaitsee Calibrassa ja missäpäin torven johdot menee? Onko torvella mitään maajohtoja (omaa)? Jos on niin mihin ne menee?

Torvi ei ole toiminut vähään aikaan. Sulakerasian seudulta kuuluu torvea painettaessa vain jotain naksahdusta. Akun vieressä oleva maadoitus pitäisi olla kunnossa.
Äänitorvet sijaitsee vasemmassa etukulmassa puskurin sisällä. Ja se naksunta siellä sulakerasiassa kuuluu torven releestä. Itellä oli torvet juminu, toiseen autto WD-40 ja pieni väkivalta, toinen on mykkä edelleen.
Laturi on temppuillut jo jonkin aikaa, kun pakkasta on ollut enemmän (lyö maihin jostain?). Epäilen että viat liittyy toisiinsa.
Kannattaa tarkistaa laturin ja koneen välinen maajohto.
Calibra 16V & Kawasaki ZZ-R 1400
Vastaa Viestiin