Astra F 1,8 16V Sport projekti

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Migo
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Migo »

canu78 kirjoitti:
Migo kirjoitti:
canu78 kirjoitti:
@lepo kirjoitti:mitäs olet itse laittanut kärryyn kiinni? tais olla korisarja, alustasarja ja vanteet valmiix kun ostit
Joo jäi mainitsematta et putkisto siihen laittetu, peltisatsi, etuvalot, vapaavirtaussuodin uudet poppikset yms. Tyydyttikö vastaus :roll:
No huh huh.Oletpas aheroinut. Älä pistä tämmösiä projekteja tänne. Tee ensin itse ja sitten kuvat. Muuten siisti auto,mutta kaveri on tehnyt tuon suurimmaksi osaksi.
No jokaisella on oma mielipide ja niin saa ollakikin. Tuosta on hyvä jatkaa mihin se oli tehty. Autohan ei ole koskaan valmis.
No totta tuokin. Mitäs olet meinannut tuohon seuraavaksi tehdä? Alustavalot??
canu78
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja canu78 »

Migo kirjoitti:
canu78 kirjoitti:
Migo kirjoitti:
canu78 kirjoitti:
@lepo kirjoitti:mitäs olet itse laittanut kärryyn kiinni? tais olla korisarja, alustasarja ja vanteet valmiix kun ostit
Joo jäi mainitsematta et putkisto siihen laittetu, peltisatsi, etuvalot, vapaavirtaussuodin uudet poppikset yms. Tyydyttikö vastaus :roll:
No huh huh.Oletpas aheroinut. Älä pistä tämmösiä projekteja tänne. Tee ensin itse ja sitten kuvat. Muuten siisti auto,mutta kaveri on tehnyt tuon suurimmaksi osaksi.
No jokaisella on oma mielipide ja niin saa ollakikin. Tuosta on hyvä jatkaa mihin se oli tehty. Autohan ei ole koskaan valmis.
No totta tuokin. Mitäs olet meinannut tuohon seuraavaksi tehdä? Alustavalot??
Tekniikan vaihto c20xe moottoriin on mielessä jahka budjetti sallii tehdä sen. :D
Onneksi autoilu on halpaa :)
canu78
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja canu78 »

No pikkasen saatiin projektii etenee. Eli tarkotus hommata x20xev tai c20xe moottorin alakerta ja laittaa siihen c18xel kansi mikä on nyt kiinni nykyisessä koneessa. C20xe:n peltisarja on jo muokattu nykyiseen kanteen sopivaksi. Nyt vaa pitäs löytää sopiva alakerta jostain. Kiitoksia kaikille infoa antaneille kyseisestä operaatiosta. Kuvia tulee kuhan saan alakerran hommattua jostain :D
Onneksi autoilu on halpaa :)
Vastaa Viestiin