Ei kysyvä tieltä eksy...Jaakko.K. kirjoitti:Eihän sitä vanha enää muista ja puusilmä ei täältäkään löydä sitä kellonaikaa moneltako olitta sinne Shellille menossa?Voisihan sitä taas käydä muiden aikaansaannoksia kattelemassa. -jake
Oulun alue joka kk. eka sunnuntai NESTE OULUNTULLI KLO:18
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
Toi yleinen tuuning miitti on siis joka sunnuntai klo: 18:00. Viimeaikoina se on ollut Haapalehdon Shellillä mut varmaan siirtynee ilmojen lämmetttyä kesäksi SAS:sin monttuun ja sieltä johonki kahvittelemaan. Tuolta löytynee siihen liittyvää jutustelua: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... sc&start=0 .
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
Kiitos! vain kaikille paikalle tulleille.. eihän meitä tarvi pelätä.. 
http://www.ascona.fi/~julli/Oulusta/
http://www.ascona.fi/~julli/Oulusta/
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
no nii nättiä, mää mietin jokunen päivä sit että onkohan se nyt miitti ja tulin lomillekki just ni enhän tietenkään muistanu soittaa opalle ja tulla käymään ku menin just oikeeseen aikaa ohikin.... prkl....
no aina ei voi voi muistaa kaikkee varsinkaan ku ollu kolme viikko eristyksessä elämästä....
no aina ei voi voi muistaa kaikkee varsinkaan ku ollu kolme viikko eristyksessä elämästä....

Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
kamerasta loppu patterit..säpältä saa lisää kuvia..madi kirjoitti:nyt voisin antaa palautetta ku en päässyt itse katsomaan autoja niin kuvien ottajalle miksi on nuin vähän kuvia !!
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Commodore A GS -69 -MR-
Ei meitä tartte pelijätä. Rohkeesti vaan Calibra rivin jatkeeksi seuraavalla kerralla ja tutustumaan porukkaan!Aplesiini kirjoitti:Paikalla kävin vaikka piti kyllä ensin miettiä uskaltaakoVaan eipä siellä pelottavaa porukkaa ollut, nättejä autoja kyllä
![]()
Ja minä olin siis se eksyneen näköinen tyttö calibran kanssa
Mul o kuvia kans mut ne joutuu siirtään mun kameralta opan tai madin koneelle ku mul ei oo täl hetkellä polttoasemaa.
Frontera b 4x4 3.2 V6 -00, Vectra c 2.2 dti farkkupaku, 3 X Omega b MV6, Vectra A 4x4 -94, Vectra 2000 4x4, Ascona B 2.2E -77, 2x Ascona B -78 2.2E ja 2.0.
-
Fittiville
- 'Senator'

- Viesti:
Ehkä minä ensi kerralla uskallan tuon näytille tuoda, jahka siitä saa pellitkin oijottuaSäpä kirjoitti:Ei meitä tartte pelijätä. Rohkeesti vaan Calibra rivin jatkeeksi seuraavalla kerralla ja tutustumaan porukkaan!Aplesiini kirjoitti:Paikalla kävin vaikka piti kyllä ensin miettiä uskaltaakoVaan eipä siellä pelottavaa porukkaa ollut, nättejä autoja kyllä
![]()
Ja minä olin siis se eksyneen näköinen tyttö calibran kanssa
Mul o kuvia kans mut ne joutuu siirtään mun kameralta opan tai madin koneelle ku mul ei oo täl hetkellä polttoasemaa.
Akka ratissa niin on aina vähän pellit solmussa..
No ei vais, mukavaa porukkaa vaikutti kuitenkin olevan noi oulun harrastajat, enköhän minäkin siellä sitten mukana pyöri tulevissa miiteissä
Mitenkähän me saatas lisää tuota Opel porukkaa liikkeelle...No kaikilla on tietysi omat menot niinkuin minullakin jotka vähän jarruttaa menoa, mutta enskerralla vaan rohkeasti mukaan paikalle
Mukavahan se on oppia tuntemaan muitakin opel harrastajia. Minä luulen, että joillekkin kynnys tulla paikalle johtuu siitä ettei autoa ole "laitettu" ja tuo luulo pitäisi nyt ehdottomasti saada jollain tavalla tapettua pois. Noita kokoontumisia olisi huomattavasti mukavampi pitää, kun autoja ja ihmisiä olisi reilusti paikalla
Nimittäin on niitä autoja täällä lähialueilla vaikka kuinka ja paljon, että sekaan vaan 
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!