Astra G Caravan ´98 2.0 16v CDX
Uusia kuvia
No nyt on helmat ja takapönttö vaihdettu. Kuvia löytyy ekan viestin lopusta... Seuraava projekti olisi sitten varmaan se pienehkö madallus...
Kun Teille ei mikään kelpaa... 
*G-Astra*
Re: Astra G Caravan ´98 2.0 16v CDX
Kyllä siellä näytti se JMtech lukevan...Jay-Z kirjoitti: - Jmtech, takahelma (sivulla 1)
Hinnaston mukaan se oli sen 343€ ja 20% alennuksella loppusumma oli sen 274€ ja voin väittää että sopii aika perskuleen hyvin noiden I-linen helmojen kanssa yhteen...
Niin tietenkin asennus ja maalaus, mutta ne ei maksaneetkaan sitten mitään
*G-Astra*
!!!
Hah, jos sulla oli semmonen musta G-astra farkku jossa isohkot alut ja kiihdytit perään aika kovaa (ilmeisesti Vihdintieltäpäin?) niin joo, olinhan se minä...!Astrakki kirjoitti:Mahdoinkohan bongata Jay-Z:n tänä aamuna Malminkartanossa n. klo. 8.45? Oli ainakin aivan samannäköinen farkku, minkä perässä huristelin muutaman metrin ennenkuin käännyin toisaalle... Jokatapuksessa ko. Caravaani oli kyllä pirun nätissä kunnossa...
*G-Astra*
Madallussarja seuraavaksi...
Mitä ilmeisemmin kallistun nyt Irmscherin madallussarjaan, kun siitä jopa sen 25% saa alennusta. Tietenkin asennus ja kulmien laitto, mut siihen ei onneks mee rahaa. Sarja madaltaa sen 30mm keulasta ja takaa, joka kyllä riittää mulle aivan hyvin. Oliko jollain kokemuksia?
*G-Astra*
Re: !!!
Jay-Z kirjoitti:Hah, jos sulla oli semmonen musta G-astra farkku jossa isohkot alut ja kiihdytit perään aika kovaa (ilmeisesti Vihdintieltäpäin?) niin joo, olinhan se minä...!Astrakki kirjoitti:Mahdoinkohan bongata Jay-Z:n tänä aamuna Malminkartanossa n. klo. 8.45? Oli ainakin aivan samannäköinen farkku, minkä perässä huristelin muutaman metrin ennenkuin käännyin toisaalle... Jokatapuksessa ko. Caravaani oli kyllä pirun nätissä kunnossa...
No jees, minähän se olin, joka perään kirittelin juuri sieltä Vihdintieltä. Ei mulla mikään kiire ollut
Mahdoitko olla satunnaisella reissulla, vai ihan työmatkalla? Jos olit työmatkalla, ni varmaan näkyillään toistekin. Morjestellaan jos/kun nähdään taas!
---
Joo
Jep, sanotaan että joka toinen keskiviikko meen aika tarkkaan samaan aikaan juuri siitä. Mut älä nyt liikaa kehu, hommat on vasta puolessavälissä eikä olla vielä ees sisäosiin päästy, saati alustasarjaan...
Kiitos tosin näistäkin kannustuksista..
Juu, pitää kai joku kerta ehtiä sinne miittiinkin...
Juu, pitää kai joku kerta ehtiä sinne miittiinkin...
*G-Astra*
OK, väännetään rautalangasta...Vectr@ B kirjoitti:Kyllä , tuuliohjaimet.Kun kuvissasi ja kyseisessä G Astrassa semmoiset näkyy olevan
Jos tarkoitat tuulilasinpyyhinten ohjaimia(?) niin tuli auton mukana ja ne taitaa olla GM:n
*G-Astra*
Siis etu ja takaovissa olevia tuuliohjaimiaJay-Z kirjoitti:OK, väännetään rautalangasta...Vectr@ B kirjoitti:Kyllä , tuuliohjaimet.Kun kuvissasi ja kyseisessä G Astrassa semmoiset näkyy olevan
Jos tarkoitat tuulilasinpyyhinten ohjaimia(?) niin tuli auton mukana ja ne taitaa olla GM:ntekemiä. Mutta jos tarkoitat jotain muuta, niin tarkennatko hieman, kiitos
JaaVectr@ B kirjoitti:Siis etu ja takaovissa olevia tuuliohjaimia
Mutta nyt taisi löytyä vastaus asiaan...
*G-Astra*