OCF-0032 kirjoitti:joo kyllä sinne ehtii jos innostuu lähtemään polkupyöräilemään,tuli taas vähä hölmöiltyä lauantaina pitkään tuuria riittänykki jää hetkeks seisomaan pihaan.....
Ei kai sitä nyt pyöräileen tarvii ruveta... tuut vaikka mun kyydissä oon kanssa tuolta Parolan taajamasta.. Ja mulla ei näillä näkyminen ole ainakaan mtn muuta menoa...että samalla kyydillä vaan.. jos ei mtn ihmeellistä ilmene..
kiitoksia kyllä kyyti kelpaa.tarvii tosiaan aloittaa kuntoilu varovaisesti,ekaks vaan kylällä ajelemalla ettei tuu ylikuntoa tai jotain urheiluvammoja mut katotaan tilannetta vielä lähempänä miittinkiä ettei ole tullu yllättäviä menoja.
Aijai Olbe, ei oo äijää paljo miiteissä näkyny Tuli käytyä siinä pyörähtämässä, siitä sitten luopioisiin emännän isovanhempien mökillä käymään. Ilma oli ihan jees, pieni puhuri ärsytti Hieno Corsa oli ensinmäisenä odottelemassa
onkos olli menny vaihtaan autoo?? näin sut meinaa vkl ku ajelit mustalla farkku astralla!!! ajelin lauantaina samanlaisella sua vastaan mut et tuntenu mua.. mulla oli koe ajossa sportti astra.. siihen oli laitettu eibachin alusta, putki, filtteri, isot vanteet ja jotain muuta pientä kivaa... oli kyllä niin ilo ajella et ei mitään järkee...