Dodii, pakosarja on valmis ja paikallaan Teetti se kuitenkin aika paljon hommaa ennenku sai sovilteltuu sen paikalleen, mut tulipahan tehtyy Tuol on kuva tuotoksesta http://opel.desteem.org/index.php?cat=10086[/img]
ji-pe kirjoitti:Huomaako mitään eroa vakiosarjaan kulkemisen suhteen? No ainakin hienot äänet tuli
-Janne
No kyl alavääntö ehkä pikkasen parani ja korkeilla kierroksilla vetää paremmin. Yks laippa jäi vaa vuotamaan aika häiritsevästi eli se pitää fiksata huomen.
@lepo kirjoitti:mitäs olet itse laittanut kärryyn kiinni? tais olla korisarja, alustasarja ja vanteet valmiix kun ostit
Joo varsinainen projekti. Aikamoista touhua.
Joo ne oli valmiina kun ostin . Vähän kerrassaan tulee lisää osaa kun saa rahaa läjään. Sen takiahan se projekti onkin. Edistyy kylläkin melko hitaasti kun tuo raha ei puussa kasva. Tekniikan vaihtokin on käynyt mielssä mutta taitaa tulla aika kalliiksi.
@lepo kirjoitti:mitäs olet itse laittanut kärryyn kiinni? tais olla korisarja, alustasarja ja vanteet valmiix kun ostit
Joo jäi mainitsematta et putkisto siihen laittetu, peltisatsi, etuvalot, vapaavirtaussuodin uudet poppikset yms. Tyydyttikö vastaus
No huh huh.Oletpas aheroinut. Älä pistä tämmösiä projekteja tänne. Tee ensin itse ja sitten kuvat. Muuten siisti auto,mutta kaveri on tehnyt tuon suurimmaksi osaksi.
Joo jäi mainitsematta et putkisto siihen laittetu, peltisatsi, etuvalot, vapaavirtaussuodin uudet poppikset yms. Tyydyttikö vastaus
No huh huh.Oletpas aheroinut. Älä pistä tämmösiä projekteja tänne. Tee ensin itse ja sitten kuvat. Muuten siisti auto,mutta kaveri on tehnyt tuon suurimmaksi osaksi.
No jokaisella on oma mielipide ja niin saa ollakikin. Tuosta on hyvä jatkaa mihin se oli tehty. Autohan ei ole koskaan valmis.