Samaa mieltä.Jupe B kirjoitti:se autohan oli hienoin sillon ku se oli joskus siinä TDi:n dynojutussa. Ilman teippauksia,siipiä,diffuussoreja (ne nilkan leikkurit siellä puskurin nurkissa) ja muita härpättimiä.
PELLE RATAS OMEGA-PUSKURI OHJELMASSA....
- Agitaattori
- 'Kadett'

Niinhä se on sanontakin että moni kakku päältä korea-vaan sisältä silkkaa paskaa!
Nyt tietysti tuunink lasikuitu jannut vetää herneen sieraimeen mutta ei se mitään.tää on mun mielipide!
Joo... se lintulauta ei mielestäni sopinut siihen autoon...tai no..
ei semmoinen sovi mihinkään vehkeeseen.. oli sitten kyseessä audi tai honda tai jokin....muuten oli ihan näpsäkkään näköinen laite!
Ja topicin aloittajalle... mene hieromaan toyotaasi vielä lisää...
tai mitä se hyödyttäisi..ei toyotasta saa opelia vaikka kuinka haluaisi!!!!
ei semmoinen sovi mihinkään vehkeeseen.. oli sitten kyseessä audi tai honda tai jokin....muuten oli ihan näpsäkkään näköinen laite!
Ja topicin aloittajalle... mene hieromaan toyotaasi vielä lisää...
tai mitä se hyödyttäisi..ei toyotasta saa opelia vaikka kuinka haluaisi!!!!
--One should always live a life like a dog.... If you cant eat it or play with it... Piss on it and walk away....--
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Vectra B 2.6 V6 Sport -2001
Saab 9-3 2.0T -99
Noo, jos/kun et itse ole autoa ajanut niin ei varmaankaan sen ajettavuudesta tai suorituskyvystä kannata puhua mitään.Agitaattori kirjoitti:Niin tarkoitin juuri sitä että siinä vehkeessä oli turhia leluja liikaa..olis nekin rahat panostanut ajettavuuden -turvallisuuden ja moottorin tehokkamaksi tekemiseen..-se oli varsin vaatimaton suorituskyvyltään-huolimatta kauheista siivekkeistä yms. rojusta.
Ja tosiaan, olisi mukava nähdä pahimpien pilkkakirveiden omat kikottimet. Tulisi siinä nähtäville vähän taustaa minkä pohjalta haukutaan muiden kulkineita...
Sen myönnän minäkin, että lintulauta ja splitterit ovat liikaa, mutta muuten hieno auto.
Rouheaa, jämerää, talonpoikais- ja viikinkityyppistä huonekalua ynnä muuta puusepäntuotetta:
www.puustikki.fi
www.puustikki.fi
- Agitaattori
- 'Kadett'

- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... hp?t=70824Agitaattori kirjoitti:Mitenköhä tänne sais linkitettyä kuvan siitä mun omasta räyskästä-on sen verran harvinainen vehje ettei useimmat tän forumin kävijöistä oo semmosta ees koskaan nähnytkään , että eiköhä mene turpa tukkoon siltä joka TOYOTAKSI sitä haukkuu saati OOPPELIKSI -mulla on AUTO isolla A-lla.
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
-
corsaraattori
- 'Kadett'

Ihan mielenkiinnosta, laita merkkiä ja malliaAgitaattori kirjoitti:Mitenköhä tänne sais linkitettyä kuvan siitä mun omasta räyskästä-on sen verran harvinainen vehje ettei useimmat tän forumin kävijöistä oo semmosta ees koskaan nähnytkään , että eiköhä mene turpa tukkoon siltä joka TOYOTAKSI sitä haukkuu saati OOPPELIKSI -mulla on AUTO isolla A-lla.

- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Olishan se ihan näyttävä kun repisi helvettiin sen ison hökötyksen luukun päältä pois ja laittaisi tilalle vaikka enemminkin vakio 3000 spoikan.
Väri on erikoinen mutta kun siinä on jotain tape tuuninkia niin se näyttää samalta mitä löytää sunnuntai aamuna vessan pöntöstä.
Muuten ihan näppärän näkönen
Väri on erikoinen mutta kun siinä on jotain tape tuuninkia niin se näyttää samalta mitä löytää sunnuntai aamuna vessan pöntöstä.
Muuten ihan näppärän näkönen
BMW X5