Vectra projekti osa II MYYTY!

Esittele Opel-projektisi tai autosi
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja maria_a »

"Olin tulossa tuolta ja menossa tuonne..."
Turre
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Turre »

Mihinkäs hintaan myyt entiset? vai onko myynnissä? oon katellu talvi aluiks tollasia perus 5-puolasia.
OPEL = Onnellisen pojan ensimmäinen lelu
Astra H Wagon 1.6 Cosmo
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

No ajattelin laittaa nuo itselle talvivanteiksi. Mutta voin toki myydäkin nuo jos niistä maksetaan tarpeeksi. Noissa on päällä uutta vastaavat 195/50 kesärenkaat..
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Nyt on projekti taas edennyt hiukan :D Kylkilistat on poistettu ja hitsaushommat alkaa huomenna :D Tulee paikkaa peräkontinpohjaan ja vaihtuu takalokarinkaaret! -(z)-
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Nyt olis uudet takalokarinkaaret joiden vaihtamisesta taas iso kiitos "appiukolle". Peräkontinpohjaakin on tullut samalla paikkailtua,jäähdytin vaihdettua.ym pientä.... :D
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Ja niin on nyt vihdoinkin ne pohjan (yllärit) kolme reikää ja palkinpääkin saatu hitsattua... 8) Vielä otetaan käsittelyyn molemmat etulokasuojat ja hitsataan niihinkin hieman hyllyä lisää. Tänään saatiin vihdoin epäkesko hiomakone ja johan tuli siistiä jälkeä! :D Viikolla käytiin tiedustelemassa maalauksen hintaa ja ihan kohtuuhintaan tulee maalit veccuun... :) Ihmettelenpä vaan miten entinen omistaja on keplotellut leiman viime syyskuussa tuohon, kun noinkin paljon oli hitsaamista :o ja millaisia paikkauksia on löytynyt!! :evil: Ja uudet renkaat käytiin hakemassa torstaina, kun nyt vaan tulis ne vanteetkin joskus... :wink:
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Päivitelläänpäs tänne hieman projektin etenemistä. :) Vanteista ei oo kuulunu vielä mitään... :cry: Saisivat jo tulla!! Mutta itse asiaan... Nyt on sitten käytetty molemmat lokasuojat irti ja pesurissa. Heikot kohdat on vahvistettu ja reiät hitsattu (pari pientä hyllyssä), massattu ja sitten muotoillaan vilkun reiät sopiviksi astran kirkkaille vilkuille. Kuskin puolella on helma massattu ja helmalevike kiinni. Huomenna suoritetaan sama oikealle puolelle, että kehtaa lauantaina tampereelle! :P Tänään tilattiin uutta osaa mm. astra gsi:n skoopit ja M3-peilit, uudet lampunlasit ja vilkut. Kirkastuu ilme kummasti :D Kuvia ei ikävä kyllä ole pystytty päivittämään koska kamera on huollossa, mutta heti tulee uusia kuvia, kun saadaan kamera takaisin!! :wink:
patrick
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja patrick »

Moro!
Mistä tilasit GSi:n ilmanottosuulakkeet konepeltiin ja paljonko kustansi?
Kuva
Vectra 2000
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Completokselta tilasin ja hintaa niillä tais olla 59 euroa -(z)-
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

No niin! Skooppien kans ei sitten mennyt niinkuin elokuvissa... :( Ensinnäkin toinen oli hieman halki reunasta ja meinattiin laittaa matkiksen palautukseen, mutta siinä olis kestäny reilusti 2 viikkoo ennenku olis rahat saanu, joten päätettiin korjata liimalla :) Sitten kun saatiin korjailtua niin eihän ne mienaa istua ollenkaan... kulmat sojottaa mihin sattuu, mutta kuumailmapuhallin, liima ja puristimet... asiaa!! :wink: Nooh!! Peilit ovat kuitenkin paikoillaan, vaikka uudet sovitteet niihin joutuukin hommata. Tarkoituksena olis nyt kuitenkin kahden viikon sisällä viedä vectra maalauksille! 8) Uusia kuviakin on kunhan saadaan ne tuonne fotokellariin :lol:
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Pari uutta kuvaa lisätty. Vanteiksi tulikin BWA Racingin Spyket eikä nuo etabeta 51:set joita aluksi odoteltiin.
djtonzah
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja djtonzah »

Hieno Vectra tulossa. Samanlaiset vanteet hommasit ku mullaki on.. :wink:
Corsa OPC -09
Miro.Simounen
OCF Member 2017

Viesti Kirjoittaja Miro.Simounen »

maria_a kirjoitti:No niin! Skooppien kans ei sitten mennyt niinkuin elokuvissa... :( Ensinnäkin toinen oli hieman halki
vaihteeksi jotain Zompletoksen laatu lasikuitu kopioita?

edit: ihan passelin näkönen tulee.. käy iha jees tuo riegeri setti toho :D
maria_a
'Admiral'
'Admiral'

Joo completokselta nuo on.. :-? Materiaali on tosin muovia.Kuumailmapuhaltimella joutui vähän lämmittämään ja vääntelemään että nuo vectran konepeltiin istui..
Römpsis
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Römpsis »

maria_a kirjoitti: Ihmettelenpä vaan miten entinen omistaja on keplotellut leiman viime syyskuussa tuohon, kun noinkin paljon oli hitsaamista :o ja millaisia paikkauksia on löytynyt!! :evil:
Omassa samanikäisessä laitteessa ihmettelin ihan samaa, meni nimittäin kokonaisuudessaan melkeen neliö paikkapeltiä. Mutta nyt on onneks maali pinnassa, kotelosuoja koteloissa, massa pohjassa, eli ikävin vaihe ohi. 8) Onnea vaan rojektille, hyvältä näyttää.
Vastaa Viestiin