Käyttäjäoikeuksista

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Käyttäjäoikeuksista

Viesti Kirjoittaja ata »

Vanhat jäsenoikeudet ovat voimassa edelleenkin, eli vanhojen jäsenien ei tarvitse rekisteröityä tai ilmoittautua uudelleen jäsentiedotealueelle.

Tarkistakaa käyttäjätietonne ja etenkin seuraavat seikat ovat merkityksellisiä:

- Käyttäjätunnusta ei voi enää vaihtaa itse, vaan jos sitä haluaa vaihtaa, täytyy ottaa yhteyttä ylläpitoon eli minuun.

- Allekirjoitus: kaikki html-koodit eivät ole käytössä foorumissa, vaan sitä voi joutua muokkaamaan.

- Lähetä aina ilmoitus vastauksista: Valitkaa tähän "ei" jos ette halua foorumilta mailia aina kun postauksiinne vastataan.

- Ilmoita uudesta yksityisestä viestistä: Valitkaa tähän "ei" jos ette halua foorumilta mailia aina kun olette saaneet yksityisviestin. Valitkaa "kyllä" jos haluatte ko. tilanteessa mailin.

- Popup-ikkuna uudesta yksityisestä viestistä: Valitakaa tässä haluatteko popup-ikkunan kun olette saaneet uuden yksityisviestin.

- Sivuston kieli: Tässä voitte nyt valita foorumin kieleksi suomen. Englanti on toinen vaihtoehto.

- Aikavyöhyke: Valitkaa tähän GMT +2 tuntia Suomen talviajaksi tai GMT +4 tuntia Suomen kesäajaksi.

- Avatar: kokosuositus 80x80 pikseliä ja 6 kilotavua. Kokorajoitus on 100x100 ja 8kt, suuremmista avatareista tullaan huomauttamaan tai poistamaan. Huomatkaa tuo tiedostokokorajoitus! Animoituja avatareja ei suositella ja ne tullaan mahdollisesti poistamaan. Avatarin voi tallettaa myös OCF:n serverille.
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Tiedä saako tähän kirjotella mutta poistakaa jos ei saa.
Kysymys koskee että tässä eilen maksoin jäsen maksun niin koska saan tai minun täytyy ilmoittaa että saan pääsyn jäsentiedotteisiin sun muihin ja sen ocf logon???
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Pinohiiri kirjoitti:Tiedä saako tähän kirjotella mutta poistakaa jos ei saa.
Kysymys koskee että tässä eilen maksoin jäsen maksun niin koska saan tai minun täytyy ilmoittaa että saan pääsyn jäsentiedotteisiin sun muihin ja sen ocf logon???
Maksaneet OCF jäsenet: jos sinulla ei ole jäsenoikeuksia lähetä email osoitteeseen administrator@ocf.fi ja kerro mailissa:

1. oikea nimi (jolla jäsenrekisterissä)
2. tunnus foorumissa
3. jäsennumero tai osoite.
jorka
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jorka »

mä oon tehny tehny ton ainakin miljoona kertaa,mut ei se vaan onnistu :evil:
-AM-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -AM- »

jorka kirjoitti:mä oon tehny tehny ton ainakin miljoona kertaa,mut ei se vaan onnistu :evil:
Itse lähetin kerran nuo tiedot ja odotin n.3viikkoa ja sitten vaan yksi ilta oli tullut jäsenoikeudet. Kärsivällisyyttä...
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

juu ei oo vielä mulle kaan tullu.
Jos tässä samassa kysyis niin onko hajuu koska toi eka kerho lehti tulee???
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jazz78 »

Pinohiiri kirjoitti:juu ei oo vielä mulle kaan tullu.
Jos tässä samassa kysyis niin onko hajuu koska toi eka kerho lehti tulee???
Se oli tarkoitus tulla viimeisimmän tiedon mukaan maalis-huhtikuun vaihteessa, mutta lienee tekijöillä ollut muita kiireitä niin paljon, mm. tämän osoitteen kanssa.
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jorka
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jorka »

olis hyvä jos sais edes jonkinlaisen vastauksen kun on lähettäny tiedot sille administratorille.
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

jorka kirjoitti:olis hyvä jos sais edes jonkinlaisen vastauksen kun on lähettäny tiedot sille administratorille.
näinpä.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Pinohiiri kirjoitti:
jorka kirjoitti:olis hyvä jos sais edes jonkinlaisen vastauksen kun on lähettäny tiedot sille administratorille.
näinpä.
Valitettavasti en pysty vastaamaan näihin maileihin niiden saapuessa, niitä tulee sen verran runsaasti, mutta kun jäsenoikeudet laitetaan, niin siitä tulee kyllä ilmoitus mailina. Prosessi saattaa kestää muutamia viikkoja.
Vastaa Viestiin