Taisitpa tulla eilen Turuntiellä vastaan kun olin kaupunkiin päin menossa.. Ainakin sen värinen calsu oli ettei toista oo ennen täällä vastaan tullut Komeelta näytti!
mitenkäs porukalle kävisi se sunnuntai(8.5) ?
ite olen kanssa todennäköisesti artukaisissa ja perjantaina 6.5 on ekat eurocruisingit... jos sielläkin piipahtas. olis meinaan tapahtumia viikonlopulle
joo kyllä sinne ehtii jos innostuu lähtemään polkupyöräilemään,tuli taas vähä hölmöiltyä lauantaina pitkään tuuria riittänykki jää hetkeks seisomaan pihaan.....
Mä olen näillä näkymin jossain turun suunnalla koko sunnuntain että eipä näy team asconaa ellei mari tota ebaa tuu näyttään kun siinä ois nyt sit madallustakin! ;D
OCF-0032 kirjoitti:joo kyllä sinne ehtii jos innostuu lähtemään polkupyöräilemään,tuli taas vähä hölmöiltyä lauantaina pitkään tuuria riittänykki jää hetkeks seisomaan pihaan.....
Ei kai sitä nyt pyöräileen tarvii ruveta... tuut vaikka mun kyydissä oon kanssa tuolta Parolan taajamasta.. Ja mulla ei näillä näkyminen ole ainakaan mtn muuta menoa...että samalla kyydillä vaan.. jos ei mtn ihmeellistä ilmene..