Millaisia b Vectroja kerholaisilla?
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Mulla on Vecsiin laitettu/laitatettu 8x18ET40 Miglia Actionit 225/40 Goodyear Eagle F1GSD3 kumeilla. Steinmetz etu, taka ja sivuhelmat sekä Steinmetz takaspoileri ja peilit. Steinmetz text matot. Remus vaimennin 2:lla ulostulolla. Kirkkaat sivuvilkut Philips silver vision etuvilkunpolttimot. Momo Sphere Aluminium nuppi ja hopeaksi maalautetut mittarin kehys sekä keskikonsoli. Kalvot ehkä tulossa ja takuu varmasti 19" donitsitelineet ensi kesäksi 225/35 kumeilla. Tyylikkäitä malleja saa ehdottaa. Oon aatellu kromattuja... Auto on -00 hopea 2.0 Sport
Mä mieluiten sovittelisin kromattuja ja ei ns. lista vanteita. Vaikka alko toi Razze5 kiinnostaa... (Näyttää niin mahottoman pieniltä listan kanssa...) Jos löytyy kuvia ns. jenkkivanteista mitä heitellää atlantin tuolla puolen Lexuksiin ja Mercedeksiin niin laitelkaa ehdotuksia. Salex minkä hintast toi kalvotus on laseihin? (Kaikki muut paitsi tuulilasi)
"Tuostahan tuo "korkea" hinta johtuu, 2-osaiset vanteet ovat aina huomattavasti hinnakkaampia verrattuina normaaleihin. Omasta mielestäni MasItalyn vanne on kohtuu hintainen."
Entä 17 tuumane? minkä hintane se on?
Eiköst masitalyltä löydy muitakin malleja?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Tomi on 2002-11-26 15:26 ]</font>
Entä 17 tuumane? minkä hintane se on?
Eiköst masitalyltä löydy muitakin malleja?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Tomi on 2002-11-26 15:26 ]</font>
Tervehdys "EighteenWheeler"!!On 2002-11-25 01:42, EighteenWheeler wrote:
Mulla on Vecsiin laitettu/laitatettu 8x18ET40 Miglia Actionit 225/40 Goodyear Eagle F1GSD3 kumeilla. Steinmetz etu, taka ja sivuhelmat sekä Steinmetz takaspoileri ja peilit. Steinmetz text matot. Remus vaimennin 2:lla ulostulolla. Kirkkaat sivuvilkut Philips silver vision etuvilkunpolttimot. Momo Sphere Aluminium nuppi ja hopeaksi maalautetut mittarin kehys sekä keskikonsoli. Kalvot ehkä tulossa ja takuu varmasti 19" donitsitelineet ensi kesäksi 225/35 kumeilla. Tyylikkäitä malleja saa ehdottaa. Oon aatellu kromattuja... Auto on -00 hopea 2.0 Sport
Onko sulla kuvia autostas noilla renkailla..??
Onko alustalle tai sisälokareille tehty mitään..??
Mulla on itellä -00 2.0 sport voyager pienillä tuunauksilla.
Mm.luomet, maski, Irmelin taka"siipi", kalvot, 7.5"x17" Alessio Alaskat..
btw. en kuulu kerhoon...
~KOS~
qos10@hotmail.com
<font size=-1>[ This Message was edited by: KOS on 2002-11-26 15:27 ]</font>
MasItaly Sagitta 7/7,5"x17" ovh. 280 euroa/kpl, kiillotetulla reunalla 300 euroa/kpl.
Kaikki MasItalyn vanteet löydät tuon http://www.alfaline.fi/tuotteet/atdw/index.html# linkin takaa.
Kaikki MasItalyn vanteet löydät tuon http://www.alfaline.fi/tuotteet/atdw/index.html# linkin takaa.
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Tilaa Worksin vanteet, veikkaan ettei ole montaakaan sarjaa suomessa...-> http://www.caflisch.ch/frames/WORKS.htmOn 2002-11-26 00:50, EighteenWheeler wrote:
Mä mieluiten sovittelisin kromattuja ja ei ns. lista vanteita. Vaikka alko toi Razze5 kiinnostaa... (Näyttää niin mahottoman pieniltä listan kanssa...) Jos löytyy kuvia ns. jenkkivanteista mitä heitellää atlantin tuolla puolen Lexuksiin ja Mercedeksiin niin laitelkaa ehdotuksia. Salex minkä hintast toi kalvotus on laseihin? (Kaikki muut paitsi tuulilasi)
Kyselin vanteiden hintaa kun olin ostamassa kesällä vanteita, niin esim EQUIP M1 maksaa n.30 000mk/sarja(17").
<font size=-1>[ This Message was edited by: EighteenWheeler on 2002-11-26 16:40 ]</font>On 2002-11-26 15:26, KOS wrote:Tervehdys "EighteenWheeler"!!On 2002-11-25 01:42, EighteenWheeler wrote:
Onko sulla kuvia autostas noilla renkailla..??
Onko alustalle tai sisälokareille tehty mitään..??
Mulla on itellä -00 2.0 sport voyager pienillä tuunauksilla.
Mm.luomet, maski, Irmelin taka"siipi", kalvot, 7.5"x17" Alessio Alaskat..
btw. en kuulu kerhoon...
~KOS~
qos10@hotmail.com
Moron vaan!!!
Joo tota ei oo kuvia autosta muutakun kesältä -01. Auto silloin melkein vakio kamaa. Kuvissa tosin oli 8x18" ET35 vanteet 225/40 kumeilla ja raapi takakaariin. Sen takia nyt ET40 ja ei ota kiinni. Unohdin tosiaan mainita myös Mattigin luomet ja Steinmetz ylä- ja alamaskin. Koneelle ei ole tehty yhtään mitään muutakun huollot...
Jos jostain löytyis Lexus tyyliset takavalot (mutta kun ei taida löytyä) niin sellaset laittaisin.
Ja edelleen unohtu se alusta juttu eli vakio sport alusta ja talven aikana tilataan KW variante 2 sarja. Nyt on sentin verran rakoo renkaan ja kaaren välissä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: KOS on 2002-11-26 15:27 ]</font>