Terveisten ajoa...

Keskustelua Opeleista
Racoon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Racoon »

Opeca kirjoitti:Mulla kävi samalla lailla ku olin myymässä edellistä autoa rellu 19:sta pois.Lähdin näyttämään autoa 35km päähän kuten sovin ostajan kanssa.Siellä odotti joku maalaislippispääamis joka sitten koeajolle lähdettäessä ei osannu käyttää vaihteitakaan.Huudatti nelosella satasasen tiellä vaikka oli viitonenkin :evil: .Kun sitten päästiin kaupantekoon niin sälli sanoi että miettii vähän aikaa että soittaa kohta.No sitte se soitti ja tulin tekemään papereita. Hintakin oli sovittu 1500€.Sittenpä alkoi mennä pojalla pupu pöksyyn ja minun piti muka luvata takuuta 280tkm ajetulle rellulle :roll: .En suostunu siihen.No sitten ruvettiin puhumaan maksusta ja selvis että ei pojalla oikein käteistä ollu.(tässä vaiheessa tuli paikalle pojan kaveria,äitiä,siskoa) :o Aikoi kuulemma maksaa seuraavana päivänä tilille rahat autosta.Siinä oli pankki vieressä ja sanoin että käy nostamassa rahat tuolta jos ei ole käteistä.Viimein se sälli sanoi vaan heippa ja se puoli sukua häipy siitä pois :evil: .Vittu että rupes naurattamaan nämä jyväjemmarit... :D :D
Ihan oikein toimit. Selittelijäporukkaan ei kannata luottaa. Vasta kun setelinkulma vilahtaa, niin voi alkaa kauppaa tulemaan.
Eipä kannata myyjän ajella ympäri kyliä...Jos ostaja on tosissaan, niin tommonen matka kyllä järjestyy tavalla tai toisella
Vastaa Viestiin