Elikkä tommonen Kadett GT 1.8i vuosimallia -88, jota vähän kunnostelin kun helmat ja kaaret oli vaihto kunnossa. Eli ihan perus ehostelua kun on katsastus kesäkuussa.
Lähtö tilanne, jollasena auto minulle tuli
Ja tämmöstä siihen on tehty
Tällä hetkellä auto odottaa uutta uutta maalia päälleen.
Sitten lisää kuvia kun on maalit päällä.
no niin nyt.hyviä kuvia.tällaisia kuvia lisää.nämä on niitä kunnon projektikuvia.mutta toi yks ooppeli noissa kuvissa on vissiin jääny panssarivaunun alle?
harvoin olen nähnyt niiden istuvan noin hyvin...siksi kysyin.omaani tein c-kadetin kaarista ja hyvät tuli,mutta tiedämpähän nyt että onnistuu se noistakin.
Nätti tuli kirkkaat vilkut ja isoo vannetta alle.
maskista olisin kyllä leikannut rivat poes niin olis tullu iso suu ja maalannut ne puskurien listat kans mutta maku asia sano koira kun persettään nuoli.
omega16T kirjoitti:sanoo mies mikä ei osaa tehdä niitä....
En osaakkaan, enkä kyllä edes haluaisi. Meinaatko että pitää osata tehdä ennenkuin voi sanoa että ne ovat minusta rumat? Sedaniin tai farkkuun vielä nippanappa välttää, mutta tuossa tuo perä loppuu kesken jos on pyöreät kaaret. Anteeksi kun kerroin mielipiteeni kun en osaa niitä tehdä.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
no en minä sitä meinaa,en itsekään osaa valmistaa uutta ladaa vaikka sanonkin sitä rumaksi....nää on näitä mielipide juttuja taas.ois vissiinki pitäny laittaa se hymiö mukaan.olen kyllä nähnyt kadetteja mihin ois voinu jättää pyöreet kaaret tekemättä...