Ei mää tollasii. Kone on väärin päin. Mutta ihan hieno oli tuokin ja halpa...
Yks omega olis kiikarissa...
350tkm ajettu 2.0 16V Ecotec???
Re: 350tkm ajettu 2.0 16V Ecotec???
Minun Omegalla (sama kone) on ajettu 270t ja kanteen ei ole tehty muuta kuin venttiilikopan tiivisteen vaihto. Ei syö öljyä normaalia enempää mutta kylmänä raksuttaa muutaman minuutin ajan ja lakaa kunnes lämpenee, olisiko nostimet loppu?Juho M-P kirjoitti:Joko tollanen on jo ajettu loppuun?
Eikös noista ole ohjarikumit loppu noilla kilometreillä?
Voi olla öljykanavat tukossa, tee fortepesu ja anna kierroksia.step kirjoitti:Minun Omegalla (sama kone) on ajettu 265t ja kanteen ei ole tehty muuta kuin venttiilikopan tiivisteen vaihto. Ei syö öljyä normaalia enempää mutta kylmänä raksuttaa muutaman minuutin ajan ja lakaa kunnes lämpenee, olisiko nostimet loppu?Juho M-P kirjoitti:Joko tollanen on jo ajettu loppuun?
Fortepesu on tehty mutta ei muuta apua kuin että moottori varmaan puhdistui koska öljy oli mustaa. Kierroksia en ole oikein raaskinut antaa.ascona_c kirjoitti:Voi olla öljykanavat tukossa, tee fortepesu ja anna kierroksia.step kirjoitti:Minun Omegalla (sama kone) on ajettu 270t ja kanteen ei ole tehty muuta kuin venttiilikopan tiivisteen vaihto. Ei syö öljyä normaalia enempää mutta kylmänä raksuttaa muutaman minuutin ajan ja lakaa kunnes lämpenee, olisiko nostimet loppu?Juho M-P kirjoitti:Joko tollanen on jo ajettu loppuun?