uteliaisuuttani kyselen että onkohan montakin,kun itse en ole "törmännyt "yhteenkään. omaani törmään päivittäin ja olen ollut tyytyväinen teho/paino suhteeseen.
eipä ole tullut montakaan ilmoitusta rekisterissä olevista 2,0 corsista. tunnen itseni todella yksinäiseksi
jepjep, olen kanssa todennut että mitä lyhyempi työmatka-sitä nopempi corsa täytyy olla. mulla työmatkaa 2.5km ja corsassa, tosin "vain alle" 2litranen 16v kone, kuiteskin silläkin koneella, vähän piristettynä kerkee, 0-100=5.9s huiput lähes250. mukavahan se tosin ois kun sais vielä pikkusen isomman koneen keulille
onko paljonkin alle kaksilitrainen ?
omani arvoja 0-100 en tiedä,mutta luulisin jotain 7 korville menevän.
oma työmatkani on jotain 40 kilsaa ja jonkin verran pikkuteitä niin kyllä se talvikelillä sen varttitunnin yleensä vie.
Nikson kirjoitti:Tuttavallani oli C20XE moottori A Corsassa muistaakseni oli porattu 2.2. korjatkaa jos ei oo mahdollista porata... Liikkui ihan kohtuullisesti. Auto oli väriltään punainen ja tylppä perä.
katsatettu 1.8:lla koneella. kiihtyishän se corsa varmaan nopeamminkin 0-100 vaikka slickseillä, mutta siviili kumeilla tollanen aika ja===========pitkästiviivaa.
waldos kirjoitti:onko paljonkin alle kaksilitrainen ?
omani arvoja 0-100 en tiedä,mutta luulisin jotain 7 korville menevän.
oma työmatkani on jotain 40 kilsaa ja jonkin verran pikkuteitä niin kyllä se talvikelillä sen varttitunnin yleensä vie.
Eiköhän sitä nyt vähän liiotella?
Talvikelillä ja 40km 15minuuttiin,keskinopeuden pitäs olla 160km/h?