Haa,vihdosta viimein sain kuvat nettiin.Eli täs on 79 2.0 kaasari peli kysees. Aikaas alkuperänen eikä oo mätä.Kämmenen kokonen paikka pitää laittaa takakonttiin jossa on alkup varapyöränkotelo talles
Panarama-kattoluukku ja Sinapin värinen alkup.sisusta paitsi varvikello lisätty A-pilarin viereen,Cd-soitin,6x9 hyllyllä ja pitkää valkosta teddykarvaa Aluvanteet oon laittanu ja pesin sen jälkee,on "vähä"paremman näkönen ku kuvissa.Rakentelu pitäis alottaa sit saan taas tallipaikan..
ekaa kertaa laitan kuvia näytille kun mantassa jonka myin pois ei ollut mitään mainitsemisen arvoista ja nyt kauhulla odotetaan mitä kritiikkiä tulee/tuleeko ollenkaan..
Ääh rajuna raaserina vaan. Ei muuta ko hommaat siihen jostain leveet 15" cromivanteet ja niille saksa tyyliin jotkut matalat kummit ja vehje tonttiin. Niin ja toi halppis kotka pois pellistä!! Hiukan viel tummaa lasia ja sit vaan kummit halvaks! Niin ja noit kaljapulloja vois olla tietty uskottavuudeen lisäämisex viel vähän enemmänki noitten orkkis jakkaroiden alle ko mahtuu vajaa korillinen pulloja jo piiloonki!!
Katos,tarkkasilmäset katsojat kiinnitti huomiota keepu hylsyihi Pullot jäi ekan viikonlopun jäljiltä.Olin ministerinä kyydissä
En oikeen oo kerenny mitään muutoksia tekee kun auto on vast pari viikkoa ollut mulla,ja täs on pari muutakin projektia niskan päällä.Muutta lähipäivinä puretaan pikkusen ja pohjatöitä tekemään(tulee sininen pintaan..
Noni,aloin purkaa asconaa pohjatöitä varten ja onnistuin katkasee bensaliittimen kaulan kaasarista No eii siin mitn,paska se GM Varajetti olikin.Kaveri onneks myy paremman tilalle.Syylarista ja letkuista irtos aivan sikana ruoste möhnää ku laskin letkusta niin kauan vettä läpi et tuli kirkasta pihalle ja hyvä tuli.Kuvia pitäis tulla viikonloppuna..
Noni,vähän projekti taas edistyy.Hitsaus hommat kutakuinkin tehty.Kojetaulun purin ja mittaristoon tein valkoset mittarinpohjat ja polttimot vaihdoin sinisiin.Syylari tuli putsailtua,venakoppa maalattua ja sen semmosta.Mistä liikkeestä löytyy mikroplyysiä?Viininpunasta tai harmaata.
Ostetaan palstalle lisäsinki jo että oisko peltisarjaa kellään myynnissä? Ja recaro sisustaa..
Tos linkissä on yks kuva joka vähä antaa osviitta et missä mennään.Hitsausta oli sittenki aika paljon vaikka aluks kerkesin melkein kaikille kavereille elvistellä että eipä tarvi hitsailla. Sisustan ku purin niin homma oli aika selvä,auto seisontaan
Peltisatsi tuli tänää postissa ja toimiva kaasari+imusarjan ostin.Ens viikol taitaa olla hionta ja pakkelointi ** tanan **tana..
Joo ja ascon parissa on sähläilty.Peltityöt on saatu jo aikoja sitten valmiiks ja pakkeloitu ja hiottu niin sikana.Kattoverhoilu ja ovipahvit on tehty uusiks,jarrusatulat maalasin siniseks.Änkkärit tein ite,ja jos jollain on tarvetta niin voin tehdä lisää.Rosteri ja sinkittyjä oon tähän asti tehny suht monta.
Tein aika hyvän löydön pari päivää sit.Yheltä heebolta kyselin opelin osia ja se anto ilmaseks ATS alupullat,siistit etulamput tummennetuilla vilkun lasilla,ehjät etu sisälokarit ja jne..Nou paha