Koht on kadetti esittely kunnossa joten se ehkä tullaan näkemään ensi miitingissä. Kuhan toi madi sais sen pivun tiivisteen hommattua
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Kukas Oululaisita tunnustautuu hopeisen 2000 Vectran omistajaksi? Eilen ku tultiin lapista niin puolenpäivän mais Raksilan eteläpuolella meni kyseisenlainen Vectra ohi motarilla ja takalasis oli iso clubin tarra.
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
O.P.A kirjoitti:Elikkä nostetaanpa tätäkin..Elikkä meeting on taas 7.5 eli parittoman kuukauden eka lauantai..paikkana tuttu sehell haapalehto/merikopajan parkkis..
Mutta onko mitää suunnitelmia vapulle? Ku en varmaan taaskaan pääse miittiin, ku oon vapun oulussa/muhoksella...
Tallukka kirjoitti:Juu kyllä se minä olin. Lisävalot on laitettu kesä teloille ja auto on vielä mulla ei ole menny kaupaksi.
Et tainnu kuiteskaan huomata mua ja pientä clubin tarraa takalasis? No empä mäkään kiinnittäny peileis kauheesti huomiota 2000:seen mut sit ku menit ohi niin iso Clubin tarra loisti niin komeesti et eihän sitä voinu olla huomaamatta. Oltiin siis tolla sinisellä vectralla (joka on allekirjotukses) matkas.
Vectra C -06 (Käyttis)
Kadett C Coupé -75 (Kesäauto)
jalu78 kirjoitti:miksei noita miittejä vois olla vähä useammin mullaki jää taas väliin...
miittejä on pidetty osin senkin takia vai joka toinen kk että riittäisi autoja vähän kauempaakin tulemaan.
sitten on näitä päähänpistoja lisäksi joskus ja kesä kun tulee niin kaikki clubin tapahtumat lähes aina joku on menossa niin mukaan pääsee ja letkassa voi mennä.
kuitenkin monesti miiteissä on suurinaika sitä normaalia juttelua yms. ja jutut loppuu jos kovin useasti ollaan koolla...
jalu78 kirjoitti:miksei noita miittejä vois olla vähä useammin mullaki jää taas väliin...
miittejä on pidetty osin senkin takia vai joka toinen kk että riittäisi autoja vähän kauempaakin tulemaan.
sitten on näitä päähänpistoja lisäksi joskus ja kesä kun tulee niin kaikki clubin tapahtumat lähes aina joku on menossa niin mukaan pääsee ja letkassa voi mennä.
kuitenkin monesti miiteissä on suurinaika sitä normaalia juttelua yms. ja jutut loppuu jos kovin useasti ollaan koolla...
Erittäin hyvin vastattu sieltä kuivaniemestä Oululaisille tiedoksi että jos huvittaa käydä rupattelemassa ni haapalehdon shellillä on joka sunnuntai klo:18.00 yleinen tuning meeting..säpä kertokoot tästä lisää ku tietää paremmin ku minä..
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Eihän sitä vanha enää muista ja puusilmä ei täältäkään löydä sitä kellonaikaa moneltako olitta sinne Shellille menossa?Voisihan sitä taas käydä muiden aikaansaannoksia kattelemassa. -jake