Olikos pahat tehdä noi diskanttien paikat tohon A-pilariin?
Olis kans vähän ton näköselle A-pilariin tulevalle mittari telineelle tarvetta,mutta onnistuukohan toi näin alottelialta...kun ei oo paljo tuon lasikuidun kans värkättyä?
Tunari-82 kirjoitti:Olikos pahat tehdä noi diskanttien paikat tohon A-pilariin?
Olis kans vähän ton näköselle A-pilariin tulevalle mittari telineelle tarvetta,mutta onnistuukohan toi näin alottelialta...kun ei oo paljo tuon lasikuidun kans värkättyä?
Ylivieskan kärkkäisellä oli myynnissä a-pilariin tulevia muovisia mittari telineitä, varmaan löytyy muualtaki. Niistä vois helposti rakentaa mieleiset diskantin tai mittarin paikat..
Ylivieskan kärkkäisellä oli myynnissä a-pilariin tulevia muovisia mittari telineitä, varmaan löytyy muualtaki. Niistä vois helposti rakentaa mieleiset diskantin tai mittarin paikat..
Calibrassa mulla oli sellainen mittariteline kiinni,vectran pilariin vaan ei tahdo oikein istua.
Siitä ja kuidusta voisi kyllä saada helpoiten tehtyä sellaisen telineen.
Calibrassa mulla oli sellainen mittariteline kiinni,vectran pilariin vaan ei tahdo oikein istua.
Siitä ja kuidusta voisi kyllä saada helpoiten tehtyä sellaisen telineen.
helpo se on tehdä pilari muovi irti teet sopivan asennusrenkaan ja kiinnität sen haluttuun kohtaan sitten kangas siihen päälle sen valelet hartsilla sittenkun se on kuivunut niin kuitua pintaan ja vaikka spray pakkelilla tasaseks lopuksi maalipäälle.
Tulipas pitkä lause
Hyvältä näyttää, mutta itse olisin jättänyt nuo "lukkosokat" pois....näyttää paljon paremmalta(itellä on äffä astrassa ilman "lukkosokkia ja hyvältä näyttää ) MUTTA maku asioistahan ei voi kiistellä,vai mitä
Mutta tyylikäs