joskus vois aatella vaajakosken abc:n rekkanurkkaa miittipaikaks..?
Välillähän tuolla Vaajakoskella on pidettykin kun ollaan oltu reissuun lähdössä eli johonkin tapahtumaan. Tuo Keljo sinänsä helppo ettei tarvitse aina netistä tarkistaa paikkaa vaan kun tulee joka kuun 1. sunnuntai klo 17 Keljon ABC:lle niin pitäisi olla meetti.
BanaaniSorsa kirjoitti:Tuo Keljo sinänsä helppo ettei tarvitse aina netistä tarkistaa paikkaa vaan kun tulee joka kuun 1. sunnuntai klo 17 Keljon ABC:lle niin pitäisi olla meetti.
Nojuu, ei taitais kenkälusikallakaan mennä. Mutta v6 menisi... Vielä kun laki sallisi, olisi tarpeeksi pätäkkää ja varsinkin taitoa... ei ole paljosta kiinni
BanaaniSorsa kirjoitti:Nojuu, ei taitais kenkälusikallakaan mennä. Mutta v6 menisi... Vielä kun laki sallisi, olisi tarpeeksi pätäkkää ja varsinkin taitoa... ei ole paljosta kiinni
ha haa mulla olisi yksi ylimääräinen v6 kone halvalla......................
timok kirjoitti:ha haa mulla olisi yksi ylimääräinen v6 kone halvalla......................
hmm..
Onnistuisikohan V-koneen sovittaminen A Omegaan? Eroaako B Omegan eturunko kuinka paljon A:sta? Onko tietoa? Lain puolestahan moisen kai saisi laittaa.
EDIT: ja mikäs se halpa on, eli paljonko maksais? Onko lootaa kanssa?
timok kirjoitti:ha haa mulla olisi yksi ylimääräinen v6 kone halvalla......................
hmm..
Onnistuisikohan V-koneen sovittaminen A Omegaan? Eroaako B Omegan eturunko kuinka paljon A:sta? Onko tietoa? Lain puolestahan moisen kai saisi laittaa.
EDIT: ja mikäs se halpa on, eli paljonko maksais? Onko lootaa kanssa?