nostetaan tätä vähä ylöspäin onkos ketään hämeenlinnan nurkilta menossa american car showhun? ite tarttis mennä kaverin kyydillä sunnuntaina,onneks on maanantai vapaana
Pitäs mennä, riippuu nyt vähän vaan missä kunnossa ollaan kun nyt on sellaset 38 kuumetta ja järkyttävä kurkkukipu ja kamala yskä... Kyllä varmaan viikonloppuun mennessä tosin on parempi kun on kuumekin pudonnut jo aika reippaasti, lauantai-iltana kun oli 39.2.. Saa nyt nähdä minä päivänä sinne pääsisi lähtemään.. Lauantai tai sunnuntai varmaan ois parhaat
Tulipa asc ja hesa nähtyä, eipä kovin erityistä ollut
Kuinkas monella on kesärenkaat jo alla? Mä mietin et jos ens viikonlopuksi vaihtais jos säät pysyy tälläsinä
Ei kovin ihmeellinen ollu AcS2oo5, mageita prätkiä kyllä oli Ei vielä ruuvailla kesärinkuloita Mä saan vasta ens viikolla ostettua ne Kukahan haluais noi mun vanhat sitten, vaikka burnis käyttöön (215/45/r17 3kplx3mm ja 1kplx1mm)
Mä päätin että aluja ei täks kesäks vielä tuu kun ei rahat riitä Onneks on kohtuu siistit ja maalatut peltivanteet Ettei niitä ruosteisia ja vekillä olevia tarvi laittaa Mut sit seuraavaks kesäks ehkä sit
joo aika pettymys koko näyttely onneks ei tartte täks kesäks ostaa renkaita,ihme kun ollu samat etu renkaat koko ajan ja jo toiset taka renkaat menossa ei niitä kyllä vielä viitti alle laittaa jäisiä paikkoja kuitenkin jonkun verran,varsinkin aamuisin....
AtB kirjoitti:Mä päätin että aluja ei täks kesäks vielä tuu kun ei rahat riitä Onneks on kohtuu siistit ja maalatut peltivanteet Ettei niitä ruosteisia ja vekillä olevia tarvi laittaa Mut sit seuraavaks kesäks ehkä sit
E: Kamala kun mä viljelen noita hymiöitä
mulla olis todella "hienot" gte kadetin/sr asconan vanteet jos on tarvetta.ehjät mutta helvetin rumat.