Kadett GSi 2.0 16V '90 valmistumassa..
- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

- R.Lehtinen
- 'Diplomat'

Sivuhelmat sekä takahelman (Rieger kopio) on vääntänyt joku sälli täältä (en muista enää nimeä) mut helmalevikkeet on itse muokattu maalarin kanssa täysin erilaisiksi, etulokaria on pullistettu alhaalta helman etupäästä, että on saatu kylkilinjasta leveämpää lookkia, samoin koko helma on laitettu kauttaaltaan saumattomasti koppaan kiinni, sekä madallettu n.4cm sekä muotoiltu ihan oman silmän mukaan, eli on massiivinen livenä, samoin takakaarien etupäätä on pullistettu helmojen takakohdista, jotta helmat sopivat ja näyttävät muhkeimmilta. Takahelmaa on modattu sieltä sun täältä ja on myös saumattomasti vakiopuskimessa kiinni, eli on yhtä klönttiä koko paska.
Jos tarkemmin luette kuvatekstit auton kuvista timfix.com -sivuilta, niin selviää osistakin jotain.. tietenkään en voi kieltää tilaamasta samoja osia autoihinne kun minulla on, mutta toivomuksena olisi ettei tule liikaa kopiointia pisteosien saralta.. mutta sen tiedän että samanlaista pirssiä ei oo tulos vastaan, väri on uniikki sekä kokonaisuushan ratkaisee. Laitan lisää kuvia timfix.com -sivujen galleriaan, kunhan saan niitä napsittua.
Kevätterveisin; Artsi
Jos tarkemmin luette kuvatekstit auton kuvista timfix.com -sivuilta, niin selviää osistakin jotain.. tietenkään en voi kieltää tilaamasta samoja osia autoihinne kun minulla on, mutta toivomuksena olisi ettei tule liikaa kopiointia pisteosien saralta.. mutta sen tiedän että samanlaista pirssiä ei oo tulos vastaan, väri on uniikki sekä kokonaisuushan ratkaisee. Laitan lisää kuvia timfix.com -sivujen galleriaan, kunhan saan niitä napsittua.
Kevätterveisin; Artsi
"On tämä saatana työmaa!"
-
Veccu 2000
- 'Agila'
- Kadett_gsi
- 'Admiral'

Kiitoksia palautteista.. aina kiva saada niin positiivista kuin negatiivistakin ja silleen. En tiä mikä vittu nois kuvis on ku ne väärentää tiettyjä auton yksityiskohtia AINA
..esim. väri ja sen eri peilaukset, siipi (oikeesti ihan tykin näkönen livenä bongattuna) ja ei pääse korin esim. lokareiden ja helmojen muoto pätkääkään oikeuksiin, mutta näkyyhän auto tulevissa näyttelyissä, radalle.com'eissa sekä satunnaisissa miiteissä. Seinäjoelle ainakin olisi tarkoitus lähteä vähä pyörähtämään kun JiiPee lähestyi maililla asian kanssa..
Terv. Artsi
Terv. Artsi
"On tämä saatana työmaa!"
harvinaisen tyylikäs kadetti
maulla rakennettu... tuosta spoilerista, sopii aika hyvin tuohon(itse tosin en oli laittanut, mutta...)tuonne taakse, ja värikin on just hyvä. Tämä nyt on näitä makuasioita, mutta minun silmään siitä ikäänkuin puuttuu vielä se loppusilaus,mutta mikä se on sitä en tiedä. 
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
I know i dont know the right way..