Edullisin CD-soitin Vectra B:hen?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Ahnuld
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ahnuld »

Eli mikä mahtaisi olla edullisin soitin, mikä toimii tuon Vecculin oman näytön kanssa?
Kaikkien vilkkuvalojen yms. turhien härpäkkeiden puuttuminen on ehdoton vaatimus :smile:
TMan
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja TMan »

Opel itse ilmoitteli lehdessään tuota VDO:n soitinta vaihtotarjouksena, eli 70€ vanhasta soittimesta jolloin hinnaksi jää 229€. En tiedä tosin onko siinä rca lähtöjä olenkaan. Ihan siistin näköinen soitin kuitenkin.
Itse hommaan kenwoodin mp3/cd soittimia saksasta, mutta nyt niillä on toimitusajoissa hieman sanomista.
WalesinApina
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja WalesinApina »

Kannattaa kattella soittimia myös Hobby Hallin asiakaspalautus-osastolta. Hobby Hall myy VDO:n soittimia, esim. VDO CD 711 -CD-viritinyhdistelmää. Yhteensopivuudesta opel-näyttöön en tarkempaa tiedä. Hinta VDO CD 711 -pelille on 199e; itse sain asiakaspalautuskoneen (suurinpiirtein vastaava) hintaan 148 ernoa.
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

Siinäpä onkin metsästys.Itse kyselin kaikkien pääkaupunkuseudun hobbyhallin liikkeistä palautuksia,mutta ei ollut yhtään joten toiseen liikkeeseen mars.
kakspuolikasvectra
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kakspuolikasvectra »

Mikähän malli se Kenwood on ja tukeeko se näyttöä?
On 2002-09-28 13:55, TMan wrote:
Opel itse ilmoitteli lehdessään tuota VDO:n soitinta vaihtotarjouksena, eli 70€ vanhasta soittimesta jolloin hinnaksi jää 229€. En tiedä tosin onko siinä rca lähtöjä olenkaan. Ihan siistin näköinen soitin kuitenkin.
Itse hommaan kenwoodin mp3/cd soittimia saksasta, mutta nyt niillä on toimitusajoissa hieman sanomista.
[/quote]
TMan
'Admiral'
'Admiral'

Kyllä tukee näyttöä. Tarvitsee vain väliin piuhan joka maksaa n. 18€ paikasta riippuen. Malli oli KDC-M6021. http://www.kenwood.de/car_carcdmp_frmset.htm
hinnaksi tulee toi hinta + n. 40€ toim. kuluja. Eli ei niin halpa kuin sulla ehkä oli tarkoitus, mutta kylläkin halvempi kuin suomessa... Ja ei tosiaan ole turhia vilkkuvaloja.

<font size=-1>[ This Message was edited by: TMan on 2002-10-02 22:53 ]</font>
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Oliko se vdo:n soitin mahdollisesti mallia cd 441 XED? Kyselin noita soittimia VDO:n maahantuojalta ja tuo on ainut malli joka tukee opel:n monitoiminäyttöä. Siinä ei ole RCA lähtöjä. Hinta oli 299e..
matthew
'Agila'

Viesti Kirjoittaja matthew »

On 2002-10-02 22:49, TMan wrote:
Kyllä tukee näyttöä. Tarvitsee vain väliin piuhan joka maksaa n. 18€ paikasta riippuen. Malli oli KDC-M6021. http://www.kenwood.de/car_carcdmp_frmset.htm
hinnaksi tulee toi hinta + n. 40€ toim. kuluja. Eli ei niin halpa kuin sulla ehkä oli tarkoitus, mutta kylläkin halvempi kuin suomessa... Ja ei tosiaan ole turhia vilkkuvaloja.

<font size=-1>[ This Message was edited by: TMan on 2002-10-02 22:53 ]</font>
Onko kyseisen piuhan tyyppinumero CAW-877GM?
Mistä olet niitä tilaillut? Laitoin sulle aiheesta myös Privat messun aiemmin.
K1NG
'Agila'

Viesti Kirjoittaja K1NG »

Suosittelen tuota http://www.technikdirekt.de verkkokauppaa, on ainakin postikulujen osalta huomattavasti edullisempi ainakin tuohon 40 euroon verrattuna, yleensä ihan sama mitä tilaa niin postikulut on 15,95 € ja tuotteen voi normaalisti noutaa postista postiennakolla. Tuo kyseinen Kenwood(KDC-M6021)näytti maksavan 315 €.
kakspuolikasvectra
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja kakspuolikasvectra »

Niin, se piuha siihen Kenwoodin soittimeen
kiinostaisi, mikä se oikein on mallimerkkinä ja mistä sen saa tilattuu.Koska ajotietokoneen näyttö, ja ratin voluume säädöt on hyvä saada toimimaan...
TMan
'Admiral'
'Admiral'

Jos haluaa volumesäädöt ym helyt tarvitsee varmaan sen paremman version sovitinpiuhasta, joka on tyypiltään CAW-OP706 hinta about 69€, joka tarvitsee vielä lisäksi ilmeisesti jonkun sovitepiuhan ratin säädöille (CAW - 70 V) ei ole varmaa tietoa kun en itse tarvitse. Jos riittää ihan vain monitoiminäytön tiedot niin itselläni ainakin toimii ton M6021:n kanssa tyyppi joka on tarkoitettu vanhempiin kenwoodin soittimiin joten hintakin on siten vain 15€. Hommasin piuhan Tele Nurmelta Turusta, joka on siis Kenwoodin takuukorjaaja. Piuhan tyyppiä en nyt muista, mutta lopussa oli kyllä toi GM tunnus. Laitan tarkan tyypin tiedot heti huomenna.

No enpä löytänyt kuittia ton sovitinpiuhan tyypistä, mut muistikuvani mukaan se on kyllä jus toi CAW-877GM. Suomen kenwoodilla ei ole kyllä mitään tietoa sopivista kaapeleista. Piuhan toisessa päässä on kuuitenkin sellainen SVHS liittimen näköinen pää ja toisessa normaali ISO-liitin. Eli jos Opelissa löytyy näytölle ISO-liitin niin toi piuha käy.
Vielä ton M6021:n hinnasta sen verran, että kyllähän noita halvemmallakin saa mut toi 40€ sisältää siis ulkomaanmaksuliikenne maksun ja myös minun toim.kulut, jos toimittaisin soittimen sinulle asti.

Niin siis Turussahan kyseinen firma toimii eikä Tampereella kuten aikaisemmin kirjoitin.

<font size=-1>[ This Message was edited by: TMan on 2002-11-22 12:26 ]</font>
matthew
'Agila'

Viesti Kirjoittaja matthew »

Sain tilattua piuhan ja firmahan oli Turussa.
Heille jäi näitä piuhoja vielä 2 kpl, että kannattaa pitää kiirettä, jos ko. piuhaa tarvitsee. On kuulema jotain vanhaa varastoa.
TMan
'Admiral'
'Admiral'

Pitää varmaan itse alkaa kolvailemaan piuhoja ja myydä niitä täällä tarvitseville. Luulisi, että niitä jostain sais kun ei tosiaan ole kun ISO-liitin toisessa ja SVHS liitin toisessa päässä.
Vastaa Viestiin