( oma lehmä ojassa, sieltä pitäis samalla tulla mun kortti
Kerholehti?
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Kerholehti?
Millon mahtaa tulla seuraavan kerran tuo kerholehti??
)

Re: Kerholehti?
Itsekin sitä odottelen...jeppe jääkarhu kirjoitti:sieltä pitäis samalla tulla mun kortti![]()
)
Kun ehtisi kirjoittaa ensin jutut siihen.... Ja oikolukea ne mitkä muut ovat kirjoittaneet... ja lähettää ne Mikolle taitettavaksi... 
Valitettavasti OCF:n nettisivuston siirtäminen sekä teknologiateollisuuden ylempien toimihenkilöiden työehtosopimusneuvottelut ym. ovat viivästyttäneet Opel Fan 1/2005-numeron tekemistä.
Valitettavasti OCF:n nettisivuston siirtäminen sekä teknologiateollisuuden ylempien toimihenkilöiden työehtosopimusneuvottelut ym. ovat viivästyttäneet Opel Fan 1/2005-numeron tekemistä.
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Lehti valmistuu taas, kun valmistuu ja toimitetaan valmistuttuaan...
Mitä jäsenkortteihin tulee niin olen erillispostittamassa lähipäivinä noin 100 uutta jäsenkorttia uusille jäsenille ja seuraava erä lienee sitten OpelFan 1/2005 välissä toimitettavaksi.
Että sellaista...
PS: tällaiset topicit tulisi jatkossa laittaa tuonne jäsenille tarkoitetulle puolelle, mihin ne kuuluvat.
Mitä jäsenkortteihin tulee niin olen erillispostittamassa lähipäivinä noin 100 uutta jäsenkorttia uusille jäsenille ja seuraava erä lienee sitten OpelFan 1/2005 välissä toimitettavaksi.
Että sellaista...
PS: tällaiset topicit tulisi jatkossa laittaa tuonne jäsenille tarkoitetulle puolelle, mihin ne kuuluvat.
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
Omega A 4.0i 24V EVO 500
-
jeppe jääkarhu
- 'Diplomat'

Okei, sorge!ata kirjoitti:Paitsi että uudet jäsenet joita ei ole vielä jäsenrekisterissä eivät vielä pääse sinne. Silti yleinen keskustelu on väärä alue, oikea olisi Opel Club Finland-alue.EVO-500 kirjoitti:PS: tällaiset topicit tulisi jatkossa laittaa tuonne jäsenille tarkoitetulle puolelle, mihin ne kuuluvat.

Noo, kunhan jäsenkortti käy ilman 2005 tarraa kun sitä tarvitaan ja saadaan foorumin toiminta kuntoon, niin kyllä tässä hiukan jaksaa odottaakkin.ata kirjoitti:Kun ehtisi kirjoittaa ensin jutut siihen.... Ja oikolukea ne mitkä muut ovat kirjoittaneet... ja lähettää ne Mikolle taitettavaksi...
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Lehdet ovat tulleet painosta ja ne postitetaan tällä viikolla!
Teemme postitustalkoita tänään ja huomenna ainankin, joten malttakaahan vielä muutama päivä...
Siellä lähetetään vanhoille jäsenille lehdet ja uudemmille jäsenille molemmat tämän vuoden lehdet sekä jäsenkortteja noin 50kpl.
Teemme postitustalkoita tänään ja huomenna ainankin, joten malttakaahan vielä muutama päivä...
Siellä lähetetään vanhoille jäsenille lehdet ja uudemmille jäsenille molemmat tämän vuoden lehdet sekä jäsenkortteja noin 50kpl.
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega A 4.0i 24V EVO 500