Gran Turismo 4
njoo on kyllä siisti peli, äänet on huippuluokkaa.
Parasta tossa on se kun pystyy pistää päihin tehokkaille autoille, paskalla autolla kun ajaa kunnolla ja säädöt on hyvät.
Hyvää on myös se efekti kun kiihdyttää kun keula "nousee" ja jarrutuksessa päin vastoin, alustan säädöt huomaa helpommin
Missäs vaiheessa lisenssit teillä? Prologuesta sai 2 ekaa ja ne on kaikki kultasia. Nyt yritän ajaa muut kaikki kullalle, mut saatana kun on vaikeita. Noi lisenssit on ehkä hauskimmat koko pelissä.. Jos ehtis viikonlopun aikana pelaa..
Toimiiko se nettipeli? Onks joku kokeillut
Parasta tossa on se kun pystyy pistää päihin tehokkaille autoille, paskalla autolla kun ajaa kunnolla ja säädöt on hyvät.
Hyvää on myös se efekti kun kiihdyttää kun keula "nousee" ja jarrutuksessa päin vastoin, alustan säädöt huomaa helpommin
Missäs vaiheessa lisenssit teillä? Prologuesta sai 2 ekaa ja ne on kaikki kultasia. Nyt yritän ajaa muut kaikki kullalle, mut saatana kun on vaikeita. Noi lisenssit on ehkä hauskimmat koko pelissä.. Jos ehtis viikonlopun aikana pelaa..
Toimiiko se nettipeli? Onks joku kokeillut
Kyllä se Lotari on todellakin vähä erikoinen ajaa.
Sitten vasta kun latasin kaikki viriosat mitä löytyy,
laitoin softit alle, auto aivan maan tasalle, kunnolla camberia
nii johan alko tapahtua. Pelissä on kyllä moooonta parempaakin
aihiota jonka saa vähemmällä virittämisellä kulkemaan paljon paremmin.
Mutta on tuo kyllä pelinä aivan loistava!!!
Voitais ottaa jossain kohtaa vaikka kisa kuka vetää Lotarilla Nurburgringin nopeiten? Saako kannatusta?
Sitten vasta kun latasin kaikki viriosat mitä löytyy,
laitoin softit alle, auto aivan maan tasalle, kunnolla camberia
nii johan alko tapahtua. Pelissä on kyllä moooonta parempaakin
aihiota jonka saa vähemmällä virittämisellä kulkemaan paljon paremmin.
Mutta on tuo kyllä pelinä aivan loistava!!!
Voitais ottaa jossain kohtaa vaikka kisa kuka vetää Lotarilla Nurburgringin nopeiten? Saako kannatusta?
no itse otin haasteen vastaan ja ajoin sillä autobiancilla minkä sai palkinnox jostain,virittämättä ei sillä kyl pärjää...eikä varmaan kovemmilla tasoillakaan enää.fuzaa kirjoitti:kertokaaps millä autolla pääsis ajaan noita lightweight k cup kisoja oon kokeillu vaikka kuinka montaa eri autoa mutta ykskään ei kelpaa.....
Todennäköisesti väärässä.
muistatko yhtään mitä autoja oli vastassa? jos ei löydy muuta sopivaa niin kaippa toi sunday cup täytyy käydä pelaamassa uudestaan että sais sen auton taasomega16T kirjoitti:no itse otin haasteen vastaan ja ajoin sillä autobiancilla minkä sai palkinnox jostain,virittämättä ei sillä kyl pärjää...eikä varmaan kovemmilla tasoillakaan enää.fuzaa kirjoitti:kertokaaps millä autolla pääsis ajaan noita lightweight k cup kisoja oon kokeillu vaikka kuinka montaa eri autoa mutta ykskään ei kelpaa.....