Vectran vaihdekepin nupin vaihto!!!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Opelixia
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Opelixia »

Eli pitäis vaihtaa toi A-vectran vaihdekepin nuppi johonkin "seksikkäämpään"... Miten toi lähtee irti ja millainen tilalle kun siinä on se pakkilukko??!!

Ja minkähintaisia noi on ja mistä noita sitten saa, kun ne "tarvike" mallithan ei passaa???
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

ainakin simoni racingiltä löytyy sellasia nuppeja jotka on tarkoitettu pakkilukollisiin. hinta on muistaakseni 50e paikkeilla.

<font size=-1>[ This Message was edited by: kadett2.0i on 2002-11-17 18:46 ]</font>
Evotec
OCF Member 2020
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Evotec »

Momoltakin löytyy... Itellä on semmonen Astrassa, lähtöhinta taitaa olla 77 euroa.
-jupe-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -jupe- »

Evotec: Miten irroitit vanhan nupin, lähtikö ihan lämmittämällä, vai jotenki muuten? jossain oon kuullu et nahkasen nupin irrotukseen ei lämpö auttais.
Opelixia
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Opelixia »

Siis miten toi tosiaan lähtee irti???
Evotec
OCF Member 2020
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Evotec »

Kyllä mä vain väänsin sen väkisin irti sieltä! Ilman lämpöä! No, totta puhuen, se oli melkein irti jo silloin kun ostin auton.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Ja tietysti myös Steinmetziltä löytyy nuppia on alumiinisia ja nahkaisia, minulla on nahkainen Steinmetz-nuppi omassa Vectrassa, vanhan revin itse pois perinteisesti puukolla ja voimalla... :grin:
Vastaa Viestiin