Tume22 kirjoitti:, niin sehän tais olla jptuning nimimerkillä joskus muistaakseni.
Juuri tätä mä tarkoitinki!
Mistähän lie se takapönttö hommattu?
Niin eikös siinä ole 16v mylly vai?
eikun se jptuningin ex-asco oli se tummansininen gt joka oli väisäsellä täällä kummussa siinä oli semmonen iso-evo spoileri ja tarrat kylessä ja neliovinen.. tää mun on 2-ovinen(josta ilmeisesti puhut) ja ei ole jptuningin ex-auto vaan ostin sen yheltä jampalta seinäjoelta.. tosin täällä foorumilla möi jiipee nimimerkillä(HUOM EI JPTUNING VAAN JIIPEE) oleva kaveri tätä autoa mutta se oli hänen kaverinsa auto(jiipee oli vain myyntipäällikkö ).
Jupe B kirjoitti:puhutteko työ siitä missä on ne vaaleet pystyteipit ja silotellut ovet ymsymsyms
Mä oon puhunut just siitä vihreästä ascosta joka tumella on nyt.
JiiPee tai JPTuning oli kumman vain...
Heti huomasin että se on se mitä itekki katselin, muuten oisin ehkä ostanukkin se mut se on vähän liian vanha.
Eikös se ollu jotain 80-luvun puolivälin?
Ja tuut sit ens miittiin sillä
Opelin omistaminen vaatii uskomattaman paljon kärsivällisyytä ja uskoa...
Jupe B kirjoitti:puhutteko työ siitä missä on ne vaaleet pystyteipit ja silotellut ovet ymsymsyms
Heti huomasin että se on se mitä itekki katselin, muuten oisin ehkä ostanukkin se mut se on vähän liian vanha.
jepjep.. voisin tullakkin mutta se on nyt vähän työn alla. tuun heti kun saan sen mieleiseeni kuntoon. eli joskus kuukauden päästä ehkä.
eikä se mikään vanha vielä oo.. voimissaan tuntuu ainakin olevan
varmaan muuten hulluus noi c-ascot kun meinasin jo että jos ostas avo-cascon seuraavaks
jepjep.. voisin tullakkin mutta se on nyt vähän työn alla. tuun heti kun saan sen mieleiseeni kuntoon. eli joskus kuukauden päästä ehkä.
eikä se mikään vanha vielä oo.. voimissaan tuntuu ainakin olevan
varmaan muuten hulluus noi c-ascot kun meinasin jo että jos ostas avo-cascon seuraavaks
Onko tumella se JiiPee:n vanha missä on semmonen ehkä jopa vähän kultaan tai ruskeaan taipuva vihreä? Siitäkö myö nyt puhutaan? -83 vuosmallin?
Jupe B kirjoitti:
Onko tumella se JiiPee:n vanha missä on semmonen ehkä jopa vähän kultaan tai ruskeaan taipuva vihreä? Siitäkö myö nyt puhutaan? -83 vuosmallin?
joo siitä nyt puhutaan. tosin se ei ole jiipeen vanha vaikka hän sitä möikin (hänen kaverin auto)...
..mänöö hankalaks ja pilkkuun takertumiseks mut kuitenkin se on nyt mulla.
Joko Jone on toipunu vitutuksesta mustia konepeltejä kohtaan,ihqja?
Joo,otin yhteyttä tonne "yläkertaan" niin sanovat että pian ovat yhteydessä siitä yhteyshenkilöhommasta. Eli nyt vaan kkiä kaikki hoitamaan jäsenmaksut kuntoon niin pääsette hyötymään,tai sitten ette.
tottakai mielipiteensä saa julki tuoda, ei kukaan ole sanonut että ei sais.. niinhän se on että jotkut tykkää äidistä, toiset tyttärestä, ja jotkut tyttären koirasta