Kadett coupe 1200s ´76

Esittele Opel-projektisi tai autosi
caravaanari3,0
'Admiral'
'Admiral'

Kadett coupe 1200s ´76

Viesti Kirjoittaja caravaanari3,0 »

Tommonen lähtökohta http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/s ... ?id=138222 eli hitsattavaa löytyy, mm. lattiat, takakontti, helmat, kaaret ja pyöränkotelot nyt ainakin. Auto on ajokunnossa! Harmittavasti osa listoista on hukassa, eli noi kuvissa olevat listat olis myynnissä jos joku autoonsa sellaisia kaipaa, tai sitten saa tarjota etulokasuijiin sekä kylkilistaa, että pyöränkaareen, myös kuskinpuolen helmalista puuttuu. Tekniikan jätän orkkikseks, ainoostaan vähän matalampi alusta ja jotkut nätimmät 13" vanteet on tulossa (niitäkin saa tarjota, esim ATS 5-puolainen tai leveet festivaalit)
Semmoinen visio mulla autosta on, että oranssi se coupe kadetin kuuluu olla...
Ja kommenttia kiitos!
JukeN
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja JukeN »

Pyytelee salasanaa... Laita yleiseen jakoon.
caravaanari3,0
'Admiral'
'Admiral'

kyllä mä sen laitoin yleiseen jakoon, tiedä mitä toi pelleilee ifikuvat taas kerran :oops:
rakett 1.2s
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja rakett 1.2s »

Et vain osaa. :D

oikea osoite yleisölle: http://fotokellari.fujikuvat.fi/album/s ... ?id=138222
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Onko tämä se nettiautossa ollut Coupe?
caravaanari3,0
'Admiral'
'Admiral'

Hyvä kun joku sitten osaa! En vaan nää mitä eroo noissa linkeissä on... paitsi toi sana user tuolla välissä :oops: :D Joo, tämä on juurikin sama vehje, nopeat syö hitaat! Käy ja kukkuu, mutta jarrut on vähän jumissa. Loppuviikosta liikkuu jo omin voimin. Onneks tuntuu saavan vielä aika hyvin peltiosia.
Jarno.v
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jarno.v »

Miggi vaan tulille..Joo saa peruspeltiosia, eikä ole kalliita, mutta sopivuus joillakin on aika heikko.
McLeod
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja McLeod »

Ei muuta kuin iloisia hitsaustuokioita :-)
Ei vaan C Coupe on varmaan yksi komeimmista Opelin malleista, joten kannattaa ilman muuta laittaa kuntoon.
Mulla saattaisi olla 13 tuumaiset ATS:n alut. Nää on ne tähti hässäkät joita on joskus Opeliksiin lisukkena saanut.

-heko
Rekord E r6 -85, Senator B 3.0 24v -89, Commodore A GS -67, Bmw E39 528 Touring x2, e39 540ia, mb w124 230
Putte
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Putte »

kyllä siitä vielä komia tulee vaikka hitsaamista saa varmasti harrastaa runsaasti.. :) omasta coupesta löytyy myös kuvia tuosta alla olevasta www namiskasta jos kiinnostaa katsoa. sieltä löytyy myös muutama kuva mun varaosa coupesta.
caravaanari3,0
'Admiral'
'Admiral'

Joo, komea on tulossa tuosta puten kadetista, eikä aivan pahalta näytä tuo varaosa autokaan. Coupe c on jotenkin aina miellyttänyt silmää, johtuneeko siitä yhdestä henneristä joka meikäläisen kulmilla joskus 20 vuotta sitten harrasti makeita ajolinjoja sellaisella...? mielessä siintää vieläkin oranssi c coupe liitämässä sivuluisussa soratietä -(z)-
ps. myy putte mulle tuosta varaosa autosta toi repsikan puolen kaarilista ja kylkilista...? Sitten ei tarvis kun kuskinpuolen lokasuojan kaarilista, kylkilistan ja helmalistan...
Putte
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Putte »

tuo varaosa coupe on kokennu "lievän" kylkikolarin. a-pilari vääntynnyt sen verran että tuulilasi on pullahtannu pois paikoiltaan. kyllähän siitäkin vielä auton sais kun ei ole edes mätä, mutta tuossa yhessäkin on jo ihan tarpeeksi hommaa :)

joo voin kyllä myydä jos ei ole kiire? sillä en ole menossa nyt varmasti vähään aikaan tuonne missä tuo varaosa auto on lumeen hautautuneena. tosin tuo kaarilista ei ole alkuperäinen, vaan joku muovinen tarvike malli.. :roll:
caravaanari3,0
'Admiral'
'Admiral'

No kiire ei oo, voisin sen kylkilistan ottaa ainakin, ei sen kaarilistan oo sitten niin väliä. Mulla menee varmaan kesään ennenkuin pääsen tota omaa hitsaileen, täytyy nyt ensin haalia kaikki peltiosat jostain, joko uusia tai hyviä käytettyjä. Taitaa mulla mennä kaikki etupään pintapellitkin vaihtoon. Saa tarjoilla hyviä etuloksuja ja etuhelmaa, konepeltikin on harmittavan kiero
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Sehän on samanvärinen kuin mulla! Älä mee vaihtaan väriä mihinkään... 8) Mulla olis pari lokaria + muuta ylimääräistä jos kiinnostaa. Vanteitakin löytyy.
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
caravaanari3,0
'Admiral'
'Admiral'

etuloksut kiinnostais jos on hyvät! ja ainahan sitä kaikkee muutakin pientä tarvis, laita vaikka privana listaa mitä löytyy ja kattellaan sitten etiäpäin. Vanteet vissiin saan jo mcleodilta
j-ptuning
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja j-ptuning »

Jaku kirjoitti:Sehän on samanvärinen kuin mulla! Älä mee vaihtaan väriä mihinkään... 8) Mulla olis pari lokaria + muuta ylimääräistä jos kiinnostaa. Vanteitakin löytyy.
ei sattuis coupeen kuskin ovea löytymään? :D
Suzuki gsxr
bikedrifters.fi
Vastaa Viestiin