Mittariston pohjia tänne ni pistän nettiin !

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Sami81
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Sami81 »

Kuinkahan näkyisi hyvin tuo mittarinvalaistus, jos rapsuttelisi harmaista pohjista sen maalin irti ja liimaisi valkoiset pohjat niihin alkup. pohjiin...? Aattelin vaan että mun Astran mittaristosta on lähtenyt mittarinpohjista se maali muutenkin hilseilemään irti
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

On 2005-03-07 20:38, Sami81 wrote:
Kuinkahan näkyisi hyvin tuo mittarinvalaistus, jos rapsuttelisi harmaista pohjista sen maalin irti ja liimaisi valkoiset pohjat niihin alkup. pohjiin...? Aattelin vaan että mun Astran mittaristosta on lähtenyt mittarinpohjista se maali muutenkin hilseilemään irti
Mulla oli kanssa halkeillu oikee kunnolla, ku ei enää nopeusmittari päässy joka kohassa liikkumaan :D Itse mietin sitä samaa mutta ei kukaan muu ehdottanut niin ajattelin että se ei kuitenkaan toimi :D
Voishan sitä kokeilla vaikka huomenna jos ehtii...

Se on muuten tasan kolmassadas postaus!

<font size=-1>[ This Message was edited by: hercules on 2005-03-07 20:49 ]</font>
Sami81
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Sami81 »

Kokeileppa tosiaan tuota jos vaan pystyt... Ilmoittele sitte kuinka kävi ja jos vain suinkin saisit otettua kuvia!
Mäntsä
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäntsä »

voi apuva!!! nyt oikeesti niitä corsa B sportin mittarin pohjia!! ku ny on uus hiano ratti, mittarin pohjat puuttuuu!!! apuvaa, täydentäis kuvaa mukavasti komiammat pohjat!!!
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

Jos et muuten löydä ni kannattaa harkita sitä scannaamistakin...
Mäntsä
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäntsä »

mut siitä on niin paljon vaivaa... mutta kai se on kohta pakko :-?
-Mäntsä
Opel Corsa B Sport 1.4i -93/94

http://www.mantsa.cjb.net/
masu
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja masu »

Sami81 kirjoitti:Kuinkahan näkyisi hyvin tuo mittarinvalaistus, jos rapsuttelisi harmaista pohjista sen maalin irti ja liimaisi valkoiset pohjat niihin alkup. pohjiin...? Aattelin vaan että mun Astran mittaristosta on lähtenyt mittarinpohjista se maali muutenkin hilseilemään irti
Mä tein just näin, mutta ei tullu niinkään hyvä... käytin mattapintaista photopaperia ja vedin siihen muovikalvon päälle. Kalvolla sidoin paperin siihen alkup. taustaan kiinni (olin tietysti raapustanu sen mustan siitä ensin kokonaan pois ja pessy lakkabensiinillä). Sit vaan kasaan. Nätti tuli päivänvalossa, mutta valaistuna ihan kökkö! Siinä alkup. muovissa on semmosia mustia maalauksia, joilla tasoitetaan sitä valoa ja ne näkyy nyt läpi siitä uudesta pohjasta. Läpi näkyy myös mittaritaulun runkona toimivan läpinäkyvän pleksin valon tasaamiseen tarkoitettu karhennus mittarin ylälaidassa. Samoin itse mittarin koneisto paistaa läpi kun vääntää valot vähän kirkkaammalle. Ei hjyvä! Muuten sinne voisi laittaa jotain paksumpaa valkoista pohjaksi, mutta sitten ei enää mahtuisi paikalleen ne tripin ja matkamittarin kehysmuovit, jotka sitovat pohjan osaltaan hyvin paikalleen... en ole vielä keksiny, miten niitä saisi paranneltua, mutta jotain on vielä tehtävä...
weber
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja weber »

löytyisikö keneltäkään b-asconaan (1.9l) pohjia? ihan orkkis mittarille? voi laittaa myös muidenkin mittaristojen pohjat mutta orkkista etsin. ja kaveri etsii a-vectraan (2,0l)
valkoisia pohjia
weber@jippii.fi
Veeruska
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Veeruska »

Mittaripohjia autoon kuin autoon löytyy www.briba.com
Veeruska
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Veeruska »

Ei tuo osoite mennyt sittenkään oikein, se piti olla www.birba.com
O_P_E_L_
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja O_P_E_L_ »

olisikohan kellään e kadettiin mittarinpojia?? -86 vuosimalliin siinä ei ole kiekkamittaria... niin ja onko kadetin parkkivaloissa bajonetti vai pistokanta?? en pääse katsomaan ku auto on kaukana täältä missä ite olen..
Opel se olla pitää
DOHC
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja DOHC »

sattuisko kellään oleen tai löytyiskö linkkiä jossa ois mantan/asconan sr-mittaristoon erillaisia pohjia?? Semmoiset ois makiat jotka on valkoiset ja niissä ois toi Opel Club Finlandin logo -(z)- abarth_racing5@hotmail.com
Opel Astra G 1.6 16v -00
BMW 325i E30 Touring -88

Ex Opel Manta B 2.2i -81
Ex Opel Manta B 2.0i -82
Ex Opel Manta B 2.0i -??
Ex Opel Omega A 2.4i -90
jaakkoaj
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jaakkoaj »

Itekki etin SR- mittaristoon valkosia mittarin pohjia mut ei tunnu kellään olevan tietoo mistä sais?!? jos on jollain saa edelleen lähettää jaakko.jamsa@kolumbus.fi
jaakkoaj
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja jaakkoaj »

Itekki etin SR- mittaristoon valkosia mittarin pohjia mut ei tunnu kellään olevan tietoo mistä sais?!? jos on jollain saa edelleen lähettää jaakko.jamsa@kolumbus.fi
kadettikoulu
'Agila'

Viesti Kirjoittaja kadettikoulu »

Saako D kadetist kuinka helpol mittarit kaivettuu esii??
Vastaa Viestiin