uusi turun meeting 6.11-2005 HUOM uusi paikka...
Minä voisin kyllä jonkun jutun kyhätä jos joku nyt haluaa autoaan esitellä/ilmoitella niin ottaa yhteyttä tänne Razmotor(at)hotmail.com
nyt kun tuo oma kikotinkin menee seisontaan niin ei siitäkään viitti vielä mitään kirjoitella sittenkun kilut ja kalut on hommattu ja asennettu niin jos siitä sitten jonkun jutun tekis kuva päiväkirjankanssa.
nyt kun tuo oma kikotinkin menee seisontaan niin ei siitäkään viitti vielä mitään kirjoitella sittenkun kilut ja kalut on hommattu ja asennettu niin jos siitä sitten jonkun jutun tekis kuva päiväkirjankanssa.
Vectra B2 caravan
Tuli vaan tossa €cs:ssa juteltua että pojat tekee kai aika pitkää päivää ton Opel Fanin kanssa, että jos kokeilis vaikka sellasta että alueellisista meetingeistä valittaisiin muutamia autoja joita alueellinen vetäjä/vastaava tekisi jonkinnäköisen jutun niin saataisiin vähän enemmän juttuja siihen ??? Ite voisin ainakin koittaa kirjotella Turun suunnalta jos muita ei ilmaannu.
tuossa tuo moonlight-tuningin kirjoittama.
eli kyllä mun käsityksen mukaan juuri haetaan autoa tai muutamaa..
tuossa tuo moonlight-tuningin kirjoittama.
eli kyllä mun käsityksen mukaan juuri haetaan autoa tai muutamaa..
Vectra B2 caravan
mun mielestä joku vois ilmoittautua kirjoittamaan noita juttuja,olisihan siitä apua lehden tekijöille
jos moonlightistä ei kuulu mitään niin mun mielestä raze vois jos haluaa niin kirjoittaa jutun jos toisenkin noista tapahtumista/autoista meiltä päin,vai mitä mieltä rami itse on???
t:Joni
t:Joni
Suzuki gsxr
bikedrifters.fi
bikedrifters.fi
No mullakin on tuossa omilla kotisivuilla juttua omasta perus tekniikanvaihto kärrystä muttei siitä oikein kyllä kerholehteen saa hyvää juttua kun ei ole kuviakaan tuon enempää siitä hommasta. (autosivut)
http://www.haaristo.com/antero/antero.html
http://www.haaristo.com/antero/antero.html
Astra F Cabrio 1.8i 16v man. kesät, Corsa C 1.8 GSi talvet
Vectra B caravan 2.0i 16v man. vaimon kulkine.
Vectra B caravan 2.0i 16v man. vaimon kulkine.
- *Silverfang*
- 'Kapitän'

- Viesti:
no joko se taas meni ohi!
No jäi taas väliin, harmi! onko kesällä tulossa meetinkiä?
- *Silverfang*
- 'Kapitän'

- Viesti:
Tullaan jos keritään
Niin et tullaan jos keritään... viimeksi olin kipeä.

-
Astra Sport
- 'Admiral'