Jupe B kirjoitti:no mikä sulla nyt on hätänä siinä?
Heh...salapoliisibisnes toimii. Bongasin eilen ripeästi liikahtaneen kadetin. Se oli näköjään M&K:n kiesi! Hyvin tuntuu liikkuvan!
Joo mun pelihän se oli, ei vaan saanut kunnolla pitoja....
No kyllä sillä eteenpäin pääsee
Pitää tulla tänään sinne ABC:lle, jos siellä olis porukkaa tänään
Opelin omistaminen vaatii uskomattaman paljon kärsivällisyytä ja uskoa...
astralla olin, olisin tienny ni katiskalla olisin itekki kurvaillu paikalle, ja olihan siel migen veccu. otin pari kuvaa ni laitan jonnekin joku päivä!
JJunior kirjoitti:astralla olin, olisin tienny ni katiskalla olisin itekki kurvaillu paikalle, ja olihan siel migen veccu. otin pari kuvaa ni laitan jonnekin joku päivä!
Tuu seuraavaan miittiin katiskalla...
Heh...salapoliisibisnes toimii. Bongasin eilen ripeästi liikahtaneen kadetin. Se oli näköjään M&K:n kiesi! Hyvin tuntuu liikkuvan!
minkavärinen se sun kedatti on? kun itekkin okusta mut en kyllä muista nähneeni yhtään geessiä? tai oli josku viimevuonna yks 8 tappinen punanen mut seki tainu hävitä..
minunki kyl pitäs tulla joku kerta sinne marjalan sessiohin kun vaan kerkeisin ja muistaisin:)
minkavärinen se sun kedatti on? kun itekkin okusta mut en kyllä muista nähneeni yhtään geessiä? tai oli josku viimevuonna yks 8 tappinen punanen mut seki tainu hävitä..
minunki kyl pitäs tulla joku kerta sinne marjalan sessiohin kun vaan kerkeisin ja muistaisin:)
Laitoin linkin siguun.
Milläs ite ajelet?
M&K Tuning kirjoitti:Ketäs kaikkia siellä eilen olikaan?
Siis millä nimimerkillä kirjoittelette tai millä olitte?
Kun unohtu kysyä
JJuniori tais Astralla
JJunior: Punainen Astra
Mige:violetti vectra
_Wille: punainen (?) E-kadett
Janne: Punainen D-Kadett (ei kerkeä kirjottelemaan forumilla )
Sweet Angel-90: Joku täysin käsittämättömän värinen E-kadett
Oliko siellä muita? Anteeks ku vastailen teidän puolesta vaan ku ei oo tekemistä...