Onko kukaan koskaan
Eli onko kukaan vaihtanut Aten etujarrusatuloihin niitä kumi puslia. Auto on Vectra 2.0i vm.-90 ja edessä 256/24 levyt muistaakseni. Auttaako tuo kumien vaihto mitään eli pysyykö ulompaa palaa paikallaan pitävä osa paremmin paikallaan, kun minulla se ainakin heiluu melkoisesti jarrulevyn säteen suuntaisesti.
Oon vaihtanu kaikki mahdolliset tiivisteet ja nippelit, mitä kaupasta sai GSi Astran jarruihin. Etujarrut lienevät samat, ainakin ATE:n valmistamat ne olivat. Ei ne kaksi satulan osaa minulla ainakaan heiluneet, eikä tärsitäneet operaation jälkeen.
Ootko tarkistanut, että se "rautalankahässäkkä" eli jousi siinä satulan kappaleiden välissä on oikein? Itse laitoin sen aluksi väärin ja ulompi(liukuva) osa satulasta pääsi heilumaan silloin liikaa juuri levyn säteittäissuunnassa.
Ootko tarkistanut, että se "rautalankahässäkkä" eli jousi siinä satulan kappaleiden välissä on oikein? Itse laitoin sen aluksi väärin ja ulompi(liukuva) osa satulasta pääsi heilumaan silloin liikaa juuri levyn säteittäissuunnassa.
Drive hard, drive fast... but never ever finish LAST!!