Kojelautaa puran omega b:stä. radio lähti irti, mutta sitä "hakasta" ei löydy mistään, millä saisi sen puuhärdellin irti. radion aukosta rystyset verillä olen koittanut etsiä, mutta ei löydy. onko vinkkejä mistä sen vivun löytää tai miten muuten voisi purkaa. ilmastoinnin valoja olen vaihtamassa,
Nyt meni hermot! löytyykö pääkaupunkiseudulta ketään, joka olis vaihtanut noita valoja? Itsellä meni sormi suuhun. jos joku ehtisi auttamaan noitten valojen vaihdossa olisin syvästi kiitollinen. Palkaksi saa saksanmaalta auton mukana tullutta viinaa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: kheikkil on 2005-02-24 21:02 ]</font>
Vielä kojelaudasta
Olen kaksi kertaa vaihtanut ilmastoinnin taustavalot B Omegaan. Hakanen on kyllä hankalassa paikassa juuri siellä radion aukossa. Ensimmäisellä kerralla kun itse purin, niin en edes tiennyt ko.hakasesta, vaan katselin pienen peilin ja taskulampun avulla sinne radioaukon sisään kunnes huomasin ko. hakasen. Kokeile katsoa pelilillä ja lampulla ja kun näet sen niin kyllä se avautuu käsikopelolla. Hakanen on luonnollisesti aukon yläpuolella siellä perällä ja muistaakseni sitä pitää saada vedetyksi alaspäin jotta ilmastoinnin paneeli irtoaa. Homma on kyllä sen verran työläs, että kerralla kannattaa vaihtaa aina kaikki polttimot, jotta ei heti tarvitse uudelleen olla vaihtamassa / purkamassa, polttimot kestävät noin 50 000 - 100 000 km kun ensimmäinen poltin palaa.
Itsellänikin on taas yksi palanut, mutta vaihdan vasta kun seuraava palaa.
Itsellänikin on taas yksi palanut, mutta vaihdan vasta kun seuraava palaa.
Muista ottaa se mankan metalli kaulus kanssa irti. se hakanen on about just samalla syvyydellä ku mihin sonyn kaulus yltää (yläpuolella luonnollisesti). Ite olen huvikseni sitä nyt pari viikkoa irroitellu ja rutiini on jo tullut.
Ei voi kun kiittää ooppelin insinöörejä siitä että sentään helposti purettavat kojelaudat ja mittaristot ovat tehneet.
Ei voi kun kiittää ooppelin insinöörejä siitä että sentään helposti purettavat kojelaudat ja mittaristot ovat tehneet.