Mullakin oli 2 tappioo, ennenkuin siirryin manageriks. Tällä hetkellä liigassa 5. 7-2-4... hetken päästä meen tylysti DeadWingsin ohitte, vaikka sainkin turpaan viimeksi!
Joo, pitihän se sun veskari ostaa pois, oli kuitenkin puolet parempi ku tuo joka on ollut mulla maalissa. Tulikin sitten maksettua siitä sen verran että tili on aika heikolla hapella...
EDIT: TopoTeam, sinut on haastettu.
<font size=-1>[ This Message was edited by: C20XE-Veccu on 2005-02-16 23:30 ]</font>
Pleijarit alkamassa. 1 tappio tullu vasta, lohkon voitto tuli loppujen lopuksi aika helpolla. Kunnon maalivahdin ostamisella varmaankin oli osuutta asiaan aikalailla. Suosittelen kyllä panostaan heti maalivahtiin. Minulla ainakin toimi tämä taktiikka runkosarjassa.
Ykkösija varmistettu 2-3 peliä sitten. Kyllä maalivahtiin kannattaa panostaa, itse maksoin 12 miljoonaa ja hyvinhän tuo on torjunut! Sarjanousua seiskaan odotellessa...
vEctrA bEE kirjoitti:Ykkösija varmistettu 2-3 peliä sitten. Kyllä maalivahtiin kannattaa panostaa, itse maksoin 12 miljoonaa ja hyvinhän tuo on torjunut! Sarjanousua seiskaan odotellessa...
Sarjanousuahan ei tuu pelkällä runkosarjan voitolla. Pleijareissa täytyy päästä finaaliin, silloin tapahtuu nousu.
vEctrA bEE kirjoitti:Ykkösija varmistettu 2-3 peliä sitten. Kyllä maalivahtiin kannattaa panostaa, itse maksoin 12 miljoonaa ja hyvinhän tuo on torjunut! Sarjanousua seiskaan odotellessa...
Sarjanousuahan ei tuu pelkällä runkosarjan voitolla. Pleijareissa täytyy päästä finaaliin, silloin tapahtuu nousu.
juu, tiedetään, mutta oleten/toivon että pleijarit menevät hyvin, jotta nousu tapahtuisi!
Ja molemmat finalistit nousevat ylemmäs, ei ainoastaan voittaja!