jos vaihteeks calibraa kesäkuosiin :P

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Proksu
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Proksu »

Juu ei se ylimaalaus iha mielettömii maksanu mut kyl prkl tarpeeks.. kylhän se pitempään kestäis.. :/ ..mut sen verran tuli kyl tuo taloudellinen yläraja vastaan (vähä yliki) ettei pystyny enään :grin:
tuomas20
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tuomas20 »

Noh, olen tämän monta kertaa jo todennut ja sanotaan nyt vielä kerran, että kun noita datzkan kommentteja on lukenut täällä niin kyllä on hänellä aina ollut omasta mielestään paras, nopein, hienoin ja tehokkain auto... Joten ei kannata ottaa itteensä jos datzka jotain avautuu... niin ja onhan sekin vanha sanonta että "kateus pistää kiekumaan" vaikkei siitä varmaan tässä tilanteessa olekkaan kysymys, mutta tuntuu että datzkan on vaan pakko käydä neuvomassa lähes jokaisesta autosta ja jokaisesta mahdollisesta viasta... jos vaan löytää jotain pätemisen aihetta. Noh ei mitään, jokainen omalla tavallaan ja jos siitä jotain nautintoa saa niin antaa palaa vaan :grin:
T.J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T.J »

Kyllähän se niin on,ku meitä monta renkaanpotkijaa täällä on,ni ei kaikkia voi miellyttää...
Kannattaa kaksi kertaa harkita jos on auton laittamas projektit osiol,et jaksaako sitä vi***ilua kuunnella päivästä toiseen,mutta kyllähän sitä täältä löytyy ihan fiksuakin kommenttia!
-Turbo Calibra 4*4
-Vectra 2000 4*4
-Astra coupe bertone 2.2
datzka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja datzka »

ja kuten olen tuhannen tuhatta kertaa sanonut niin tuomas20 sä olet aina yhtä hauska kaveri avautumaan =D

ps. tuomas suuttui ilmeisesti eräällä toisella foorumilla, kun satuin dissaamaan calibran urheilullisuutta, johtuen 8v mopoudesta aikoinaan ja tuomas otti pysyvät herneet nenään. Ei herneitä :>
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

On 2005-02-06 16:29, tuomas20 wrote:

"kateus pistää kiekumaan"
waf waf :lol:

tässähän on kohta kunnon riita pystyssä..emme ota siis puolia :smile:
Astra G 1.6
Astra H 1.7
T.J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja T.J »

Vähän nyt offtopiccina,et mitä sult pyydettii ylimaalauksesta,eli pelkästään auto ylitte,eikä oven sisäosia?
tuomas20
'Senator'
'Senator'

On 2005-02-06 22:46, datzka wrote:
ja kuten olen tuhannen tuhatta kertaa sanonut niin tuomas20 sä olet aina yhtä hauska kaveri avautumaan =D
Kumma ku en ite oo nähny että oisit noin sanonut edes kerran :grin:
ps. tuomas suuttui ilmeisesti eräällä toisella foorumilla, kun satuin dissaamaan calibran urheilullisuutta, johtuen 8v mopoudesta aikoinaan ja tuomas otti pysyvät herneet nenään. Ei herneitä :>
Noh, en ole kyllä edes nähnyt herneitä vuosiin (en syö rehuja). Ylimielisyys ei vain ole mikään kovin positiivinen ominaisuus...
Proksu
'Kadett'
'Kadett'

helmee..mesokkaa ny kunnol :wink:
Ylimaalauksesta kyseinen firma tais pyytää jonq 750e ja värin ois siin saanu vaihtaa kuhan se olis lähellä alkuperästä...mut noist maalaushommist tulee kyl ny jo aika iso osa tohon laskuun että en raaskinu enää...kyl se myllytys saa luvan riittää.. tai no..puol autoohan siit nytte jo maalataan uusiks.. :smile: voi sen viel vaihtaa jos katuman päälle tulee.. parin viikon päästä lähtee pajalle..kaikki muut osat tullu paitti korisarja..2800e täl hetkel hintaa koko laittamisel..siinä ku pysys ni ois huva..
datzka
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja datzka »

On 2005-02-08 08:37, tuomas20 wrote:
On 2005-02-06 22:46, datzka wrote:
Kumma ku en ite oo nähny että oisit noin sanonut edes kerran :grin:
Noh, en ole kyllä edes nähnyt herneitä vuosiin (en syö rehuja). Ylimielisyys ei vain ole mikään kovin positiivinen ominaisuus...
noh sehän ei ole mun vika, jos sulla on huono havannointi, ja mua just ärsyttää toi sun jeesustelus, iha samallainen kun naapurinakka joka on muuten 60v.
tuomas20
'Senator'
'Senator'

Jeesustelu? :smile: Ja ketäköhän se nyt ne herneet on vetäny? :wink: Mun elämäntarkoitus on olla ärsyttävä...
Proksu
'Kadett'
'Kadett'

Nonii nyt alkaa pikkuhiljaa tapahtua.. osat tuli viikko sitten ja ens viikol alkaa taistelu niitten kiinnittämisen kanssa.. tai eipä tuo mun taisteluni tuu olemaan mutta kuitenki :smile: kuvia räpsin täs viel lähipäivinä tost lähtötilanteesta.. ja koitan sitä mukaan saada kuvia lisää ku autoon saadaan osaa kiinni.. valmista pitäs olla parin viikon päästä.. kyl sitte o hymy herkäs köyhän opiskelijapojan naamal.. :wink: Pelottaa kyl vähäsen nämä kelit ku ei sitä maavaraa siihen tuu paljo jäämään.. toivotaan parasta ja pelätään pahinta..
Opel Calibra 2.0i 16V -1991
vectra-a tuning
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja vectra-a tuning »

jeps...tohon ku laittaa jotkii korisarjaan sopivat vanteet ni kyllä voi sanoo että hieno on!!! pääasia on että tekee semmosen ku ite tykkää, hyvä että joku uskaltaa tehä auton joka eroo muista... luulis kaupan pihalta omasa tunnistavan :smile:
Proksu
'Kadett'
'Kadett'

vähä hiljasta ollu mut ny lähti =)

ny se on sitte valmis.. tänään sain takas vast ku pojilla vähä venähti sen vääntäminen.. paris tunnis sen näköjää saa jo paskaseks.. heppu joka tän teki meni sit hukkaan mun peilit eli ne tulee myöhemmin ja madallusjouset laitetaa vast samal ku kesärenkaat.. vanteitten virkaa toimittaa kesällä 17" Mangels mythus 215/45 renkailla.. parit kuvatki otin tos ja koitan saada ne nettiin johonki mahdollisimman pian.. :)[/img]
Opel Calibra 2.0i 16V -1991
Vastaa Viestiin