jäseneksi...

Keskustelua tapahtumista sekä OCF:stä
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2004-11-24 18:57, KingFear wrote:
Joutuuko maksamaan uuden jäsenen maksun jos haluaa taas jäseneksi kun en tänä vuonna ole ollut? Vai selviääkö sillä "vanhan" jäsenen maksulla, oliko se nyt 20€? Ja mitä kautta sais sen tilisiirtolappusen?
Vanhojen jäsenten tarvitsee maksaa pelkkä vuosimaksi mm. juuri siksi, että siitä ei saa tilisiirtolappusia, vaan ohjeet jäsenmaksun maksamiseen julkaistaan jäsenlehdessä sekä täällä nettisivuilla jäseneksi-sivulla. Maksu maksetaan siis itse pankkiin näiden ohjeiden mukaan ilman erillistä laskulomaketta. Piakkoin tämä info julkaistaan täällä netissäkin ja se on tulossa myös Opel Fan-lehden numerossa 3/2004.

Perinteisesti tuossa tapauksessa on riittänyt 20 euroa, sillä mm. uutta jäsenkorttia ei tehdä jne. Tänä vuonna on syyskokous vielä pitämättä, siellä tietysti voidaan tehdä asiaa koskevia päätöksiäkin vielä, että miten jatkossa tullaan toimimaan, mutta kyllä ainakin tähän asti "välivuoden" jälkeen ei ole tarvinnut uutta liittymismaksua maksaa, vaikka se teettääkin työtä kerholla enemmän kuin jatkuvasti kerhossa oleva jäsen.
Kingis_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kingis_ »

Kiva juttu. Pitää sit maksaa kun tulee tarvittavat tiedot tänne nettiin.
kadett ss

Viesti Kirjoittaja kadett ss »

vileeni ei tainnu tietää tosta jos on pitäny välivuoden niin ei tarvi maksaa uudestaan liittymismaksua! mun lasku oli 25€ välivuoden pitäneenä...???
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

Tässä on puoli totuutta eli maksa nyt se 20€, mutta 15.01.2005 jälkeen käytäntö muuttuu.

Syyskokouksessa Jyväskylässä (04.12.2004)päätettiin em. asiasta yksimielisesti, että jatkossa välivuosien pitäjät sekä he, jotka maksavat myöhässä kerhon seuraavan vuoden jäsenmaksun, joutuvat maksamaan uuden liittymismaksun 5€, vuosimaksun lisäksi.

Tämä siksi, että siitä aiheutuu kohtuutonta haittaa jäsenrekisterin pyöritykseen, jäsenoikeuksien jakoon foorumille, lehtien postitukselle sekä jäsenautogallerian päivitykselle. sekä luonnollisesti sen tarkoituksena on motivoida kerholaisia olemaan kerhossa mukana vuodesta toiseen, ilman välivuosia tai viivästyneitä vuosimaksuja...

Eli jäsenmaksun maksuaikahan on 15.12.2004-15.01.2005 ensi vuodelle.

<table><tr><td>[img]/jauto/vilk/evo.gif[/img]<td>Opel Omega A EVO 500<br>Opel Omega A Irmscher<br>Opel Corsa A</tr></table>

<font size=-1>[ This Message was edited by: EVO-500 on 2004-12-11 15:26 ]</font>
kadett ss

Viesti Kirjoittaja kadett ss »

muuten hyvä mut kerenny jo maksamaan sen 25€...
no eipä kai tuo haittaa, sit jos meen konkurssiin ni pyydän teiltä sen 5€ takas..:=)
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Eli nyt pyrin 2005 vuodelle jäseneksi niin pitääkö sille sihteerille (jonka osoite on tuolla "jäseneksi" osiossa)lähettää vapaa muotoinen hakemus sähköpostilla?
jos pitää mitä tietoja siihen pitää kirjoittaa?
kirmo
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kirmo »

http://www.opelclubfinland.net/hakemus.htm ota vaikkapa tosta mallia ja yrität vaa vastata rehellisesti. :wink:
laiskaksi haukkuvat vaikka mitään en oo tehny
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

kiitos paljon!
EVO-500
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EVO-500 »

Pieni informatiivinen asia!

Eli ne henkilöt, jotka ovat lähettäneet minulle kerhoon liittymiskaavakkeen sähköpostin välityksellä, eivätkä ole saaneet minkäänlaista laskua paluupostissa niin tulisi reagoida tähän postaukseen!

Sähköpostilla lähetettyihin ilmoittautumiskaavakkeisiin vastaan luonnollisesti replynä sähköpostilla, mutta jostain syystä tälläkin hetkellä on useita lähettäjiä, joiden sähköposti ei yksinkertaisesti suostu ottamaan vastaan paluu viestiä, joka sisältää laskun.
Syitä tähän lienee se, että heillä on liian tiukat palomuuriasetukset, tai sähköposti täynnä. Olen yrittänyt lähettää heille laskua useammasta osoitteesta, mutta aina sama lopputulos, eli viestit tulevat bumerangeina takaisin.
Mikäli viesteihinnne ei ole vastattu muutamassa päivässä niin kannattaa lähestyä minua vaikka toisesta sähköpostiosoitteesta tai selvittää syyt siihen, miksi eivät viestit tule perille...
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary

Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
F-Opelix
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja F-Opelix »

ATAlle: Olen lähettänyt parikin viestiä sinulle (ata@iki.fi osoitteeseen) ja ei ole kuulunut mitään?? Onko viestit tullu perille?? Vai onko asia jäänyt unholaan??
Ja asia koskee tuota jäsentiedote-alueelle pääsyä. Jep. :smile:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2005-01-27 14:54, F-Opelix wrote:
ATAlle: Olen lähettänyt parikin viestiä sinulle (ata@iki.fi osoitteeseen) ja ei ole kuulunut mitään?? Onko viestit tullu perille?? Vai onko asia jäänyt unholaan??
Homma hoidossa, kuten näkyy.

-Ari
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

On 2005-01-27 14:54, F-Opelix wrote:
samaa asiaa minäkin ruikuttaisin.. :grin: :grin: Jartsuakin jo hoputtelin että sanos nyt etiäpäin että TURUN HURJALLE ja tunnukset kuntoon :grin: möhöhö
Vectra B2 caravan
Jazz78
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jazz78 »

On 2005-01-27 22:13, rasmus wrote:

samaa asiaa minäkin ruikuttaisin.. :grin: :grin: Jartsuakin jo hoputtelin että sanos nyt etiäpäin että TURUN HURJALLE ja tunnukset kuntoon :grin: möhöhö
Ei taida nuo asiat kuulua Jartsun hoitoon. Luulisin. :???: Kyllä näissä forumin jäsenlogo -asioissa täytyy hätyytellä suoraan ata:a.
ata@iki.fi
~~~~~~~~~~~~~~~ Chevrolet Cruze 1.6 LT 2012 & Chevrolet Aveo 1.2 LS 2011 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~ Grand Master Rekkaribongari 1-999 08/2005 - 02/2010 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

no kyllähän mä sen tiedän.. sen takia mä kirjoitin/sanoin että JOS VOISIT ETIÄPÄIN VIEDÄ TERVEISET!!

<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2005-01-27 22:49 ]</font>
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

tuli tuplat

<font size=-1>[ This Message was edited by: rasmus on 2005-01-27 22:49 ]</font>
Vastaa Viestiin