A-Vectran etuoviin lisää piuhoja....
Kahta tapaa olen nähnyt.
1. Jos kaapeli on ohutta niin poraa siihen ovessa olevaan pikaliittimeen reikä kaapelille josta sen voi pujottaa läpi.
2. jos kaapeli on niin paksua (kuin minulla) niin käytin samaa kaapeli suojaa, ainoastaan liittimen kohdan "kiersin" tekemällä reiät kaapelisuojukseen ja teippasin reikäkohdat kunnolla ettei kosteus pääse sisälle/reikä suurene turhaan. Siisti ja huomaamaton siitä tuli.
1. Jos kaapeli on ohutta niin poraa siihen ovessa olevaan pikaliittimeen reikä kaapelille josta sen voi pujottaa läpi.
2. jos kaapeli on niin paksua (kuin minulla) niin käytin samaa kaapeli suojaa, ainoastaan liittimen kohdan "kiersin" tekemällä reiät kaapelisuojukseen ja teippasin reikäkohdat kunnolla ettei kosteus pääse sisälle/reikä suurene turhaan. Siisti ja huomaamaton siitä tuli.
Kyllä sinne mahtuu ainakin 2x4mm^2 kaapeli, kaapelit joutuu vaan repimään toisistaan erilleen tai jos kummankin johdon ympärillä on yhteinen suojakuori, niin sen joutuu tietty poistamaan. Pikkasen sorminäppäryyttä vaativa homma tuo kaapeleitten sinne muiluttaminen, mutta onnistuu kyllä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Heimis on 2002-11-06 21:50 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Heimis on 2002-11-06 21:50 ]</font>