Itse tykkäsin omegasta autona hyvin paljon niin vielähän sellainen piti kokeeksi hommata
Farkku MV6 -95
Jep, itsekkin olen juuri tässä sunnuntaina lähdössä saksassa piipahtamaan ja valmiina siellä jo odotteleekin Musta MV6 sedan. Jotain perus rakennelmiahan siihen pitää rakennella ja jos jollain sattuu jotain ylimääräistä omegaan hyllyssä lojumaan, niin kannattaa tarjota. Olen hyvin kiinnostunut.
Itse tykkäsin omegasta autona hyvin paljon niin vielähän sellainen piti kokeeksi hommata
No, tiedä sitten voiko nuita helmoja sanoa kevyiksi
)
Ja puskuri ei oo pelkkä lippa...
Mitä itse yritin ettiskellä niin tavattoman paljoa ei kyllä B-omegaan oo saatavana aftermarket sarjoja. tuolla oli jotain: http://www.leidinger-tuning.de/
Mitä vm. Iigorille omega tulee? Laittelehan kuvia esille kun saat Suomeen.
Ja puskuri ei oo pelkkä lippa...
Mitä itse yritin ettiskellä niin tavattoman paljoa ei kyllä B-omegaan oo saatavana aftermarket sarjoja. tuolla oli jotain: http://www.leidinger-tuning.de/
Mitä vm. Iigorille omega tulee? Laittelehan kuvia esille kun saat Suomeen.
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
etuovet on tietääkseni samanlaiset mutta taka ovet on ainakin ikkunan kohdalta aikas lailla erinäköiset.On 2004-12-24 11:56, Mrigor wrote:
ei sulle jääny ylimääräseks noi kylkilistat. pitäs saada tohon omaan omegaan takaoven kylkilista. Toinen juttu et onkohan farmarissa ja sedanissa samat ovet?
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Eipä jäänyt, vaan vieläkin ovat irti. Kromilista on poistettu kaikista listoista, pitäisi vaan maalata ja laittaa paikoilleen...On 2004-12-24 11:56, Mrigor wrote:
ei sulle jääny ylimääräseks noi kylkilistat. pitäs saada tohon omaan omegaan takaoven kylkilista. Toinen juttu et onkohan farmarissa ja sedanissa samat ovet?
Jos et ole jo löytänyt, niin http://www.tonistakeover.com ,tms. tässä lähistöllä (Kärkölä) mistä hain omaani yhden listan.
Ovista en tosiaan osaa sanoa, mutta kuvittelisin että samat on peltiosat (saa korjata)...
Ja autosta sen verran että ei valitettavasti ole kerennyt kuin ajella, eli pahasti vaiheessa, ja kruunuksi vielä puskuri nyt p..kana, tosin paljon se tuntui kestävänkin, vaan futiksen kokoinen jääkimpale (Hartwallin edustalla Lahdessa) oli liikaa ja "pieni" lohkeama etuosassa... noh helppo korjata mutta v*tuttaa silti.
Tulossa on / saattaa jo olla liikkeessä (atomicshop) haettavissa M3 kromi/vilkkupeilit. Keväällä sitten todennäköisesti isompaa rullaa alle...
----------------
Altea XL -08
Audi S4(+) -98,
Omega MV6 -95 farkku (projekti)
Rave 550 -08
Altea XL -08
Audi S4(+) -98,
Omega MV6 -95 farkku (projekti)
Rave 550 -08
mimmoset jäljet/urat jää siihen muovilistaan kun ottaa ne kromiset poisOn 2004-12-30 21:07, Pekka wrote:Eipä jäänyt, vaan vieläkin ovat irti. Kromilista on poistettu kaikista listoista, pitäisi vaan maalata ja laittaa paikoilleen...On 2004-12-24 11:56, Mrigor wrote:
Jos et ole jo löytänyt, niin http://www.tonistakeover.com ,tms. tässä lähistöllä (Kärkölä) mistä hain omaani yhden listan.
Ovista en tosiaan osaa sanoa, mutta kuvittelisin että samat on peltiosat (saa korjata)...
Ja autosta sen verran että ei valitettavasti ole kerennyt kuin ajella, eli pahasti vaiheessa, ja kruunuksi vielä puskuri nyt p..kana, tosin paljon se tuntui kestävänkin, vaan futiksen kokoinen jääkimpale (Hartwallin edustalla Lahdessa) oli liikaa ja "pieni" lohkeama etuosassa... noh helppo korjata mutta v*tuttaa silti.
Tulossa on / saattaa jo olla liikkeessä (atomicshop) haettavissa M3 kromi/vilkkupeilit. Keväällä sitten todennäköisesti isompaa rullaa alle...
laiskaksi haukkuvat vaikka mitään en oo tehny
Siis jäähän siihen sellainen ura (joka on hölmön näköinen) jos pelkän kromilistan poistaa...
Olen siis rälläköinyt listat pituussuunnassa siten, että se kromilistan kohdalla oleva osuus jää kokonaan pois. Aika tarkkaa puuhaa että tulee siistit. 0,8mm laikka on hyvä siihen puuhaan. Tosin saattaa joutua liimaamaan muoviosan ja peltiosan vielä toisiinsa.
EDIT: Ei siis kannata suunnitella tuollaista operaatiota jos ei aio maalata listoja.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Pekka on 2005-01-20 12:26 ]</font>
Olen siis rälläköinyt listat pituussuunnassa siten, että se kromilistan kohdalla oleva osuus jää kokonaan pois. Aika tarkkaa puuhaa että tulee siistit. 0,8mm laikka on hyvä siihen puuhaan. Tosin saattaa joutua liimaamaan muoviosan ja peltiosan vielä toisiinsa.
EDIT: Ei siis kannata suunnitella tuollaista operaatiota jos ei aio maalata listoja.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Pekka on 2005-01-20 12:26 ]</font>
Ei kantsi niitä kromeja mennä repimään pois vaan, ostaa uudemman omegan eli onko se nyt 2000 eteenpäin vai mikä, niin sen listat missä ei ole vissiin kromeja ja siinä on kumminkin samat ovet eli käy heittämällä paikalleen ja ei kai ne älyttömiä maksa...On 2005-01-20 03:08, kirmo wrote:mimmoset jäljet/urat jää siihen muovilistaan kun ottaa ne kromiset poisOn 2004-12-30 21:07, Pekka wrote:Eipä jäänyt, vaan vieläkin ovat irti. Kromilista on poistettu kaikista listoista, pitäisi vaan maalata ja laittaa paikoilleen...On 2004-12-24 11:56, Mrigor wrote:
![]()