mikä vika??
-
Coupekadett
- 'Kadett'

mulla on c-karva ja siinä on käynti ongelmia mikä vika ku auton saa lämmitettyä (pitää sitä hetken käynnissä) nii imua ku pitää päällä nii tukehtuu eli sammuu ja puolessa välissä kans ja ku pistää pois kokonaan nii mitä enemmän sähkölaitteita on päällä sitä huonommin pysyy ja latauksen merkkivalo palaa sitä kirkkaammin??
-
Coupekadett
- 'Kadett'

-
kadett2.0i
- 'Senator'

Millä systeemillä siinä polttoainetta annostellaan? Tuo on nimittäin orggis Solexin ominaisuus, ei vika. Puolilämpimänä aika kriittinen kaasupolkimen ja rikastinnupin asennoille, kaikki yhdistelmät ei kertakaikkiaan toimi. Sytytyksen kuluneisuus korostaa ongelmia, onhan säädetty edes suurin piirtein kohdalleen?
Tietysti jos latausvalo ihan oikeasti palaa tyhjäkäynnillä, niin sähköissä on jotain sanomista. Tutkimisen voi aloittaa akkukaapeleiden liitoksista, moottorin maakaapelista ja laturin johdoista, virtalukonpohja on myös tavallinen aiheuttaja mitä ihmeellisimmille sähköoireille. Lataussäädin kannattaa käyttää penkissä seuraavaksi, yleismittarilla ei kaikkia vikoja löydy.
Tietysti jos latausvalo ihan oikeasti palaa tyhjäkäynnillä, niin sähköissä on jotain sanomista. Tutkimisen voi aloittaa akkukaapeleiden liitoksista, moottorin maakaapelista ja laturin johdoista, virtalukonpohja on myös tavallinen aiheuttaja mitä ihmeellisimmille sähköoireille. Lataussäädin kannattaa käyttää penkissä seuraavaksi, yleismittarilla ei kaikkia vikoja löydy.
- opelmeister
- 'Senator'

Ja jos sulla on Kadetissa ylimääräsiä sähköheebeleitä, niin on kyllä varmasti ongelmia. Kadetin laturi kun on 40-45A. Omaani tein laturin Mantan 55A:sta, Käy suoraan kun vaihtaa Kadetin laturin etuosan, jossa on kiinnityskorvat. Valot kirkastu laakista ja pysty pitään 65W H4 lisävaloja ja ajovaloja. Eikä vilkkunu latausvalo
Kaasuongelmaan en voi mitään sanoa, kun mulla oli tupla-Weberi...
Kaasuongelmaan en voi mitään sanoa, kun mulla oli tupla-Weberi...
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-