Morhens,
Onko joku foorumilla pyörivä tuonut -97 tai suurinpiirtein sen ikäluokan 2.5V6 omegaa saksasta.. olisin sen veroista udellut?paljonko?
Itsellä olisi todellinen helmi kiikarissa ( 1. om ja alle satku ajettu ) mutta ottoauton mukaan ja mitä nyt tullin sivuiltakin katoin päätöksiä niin näyttäisi arpa antavan jotain reilun neljän tonnin veroja ja jotkut oli yli viisi tonniakin!!??
Voiko pitää paikkansa?
Siis tuollaisten hinnat suomikilpisinäkin on alle kymppitonnin...
ja tämä kyseinen yksilö kun on vielä vähän ajettukin niin verot tulee varmasti tuon kalliimman mukaan.....??
Kiitokset!
/Make
Q: 2.5 Omegan verot..??
Niimpä, itse huomasin saman. Vero haarukka on iso, joten kannattaa varautua suurimpaan.
Olen itse myös tuomassa 2.5 tai 3 litraista farkkua. Muista, että huoltokirjojen leimojen "osto" on normaalia Saksassa. Itsellä oli viimeviikolla kauppojen hieronta vastaavasta kuin sinun (toivottavasti ei sinun ole steinmetzin korisarjalla) ompusta. Autossa osoittautui huoltokirja väärennökseksi joten se siitä satkun ajetusta 98:sta..
Itse siirryin suosiolla katsomaan 00 facelift mallia.
Olen itse myös tuomassa 2.5 tai 3 litraista farkkua. Muista, että huoltokirjojen leimojen "osto" on normaalia Saksassa. Itsellä oli viimeviikolla kauppojen hieronta vastaavasta kuin sinun (toivottavasti ei sinun ole steinmetzin korisarjalla) ompusta. Autossa osoittautui huoltokirja väärennökseksi joten se siitä satkun ajetusta 98:sta..
Itse siirryin suosiolla katsomaan 00 facelift mallia.
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"