E-P/Pohjanmaan opel harrastajien keskusteluketju
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Patrick: Tossa vähän suunniteltiin et mentäis Ähtärin ja Multian kautta Jyväskylään ja sieltä Joutsaan se on nimittäin melkee 200km lyhempi reitti ku Tampereen kautta, mut eiköhän sieltä suunnalta oo kuitenki tulossa porukkaa jonka kyytis varmaan pääsis. Mun mielestä Kerhon CQP on Turusen Joukolla Tampereella, eli Jouko on ainakin varmaan tulos Joutsaa, koitappa ottaa yhteyttä Joukoon.

<font size=-1>[ This Message was edited by: -Petsku- on 2005-01-07 14:01 ]</font>

<font size=-1>[ This Message was edited by: -Petsku- on 2005-01-07 14:01 ]</font>
Petsku, pitää nyt sitten kattoa lährenkö, kun en tunne mitenkään tota Turusta.. Ja joo, jos noin paljon mukkaa tulee, niin ei kannatta teidän tän kautta ajaa..
Ja v*tut toi mikään 2000 muuten ole! Vakioratti ja takapenkki ei tosiaan ole mikään m/Recaro! Vähän liikaa alkaa olemaan vaihdettua osaa ja kuka idiootti nyt yleensäkkään vaihtais urheilullisempia varusteita vakkareiksi
?!
Ihmehomma. Joko toi Tumppi kusettaa, tai sitten se ei tiedä tästä mallista paljoakaan ja sitä on joku kusettanu 100-0! Sitten, jos se itse kusettaa, niin mitähän kiksejä se saa myymällä vakio 4X4:ää kakstonnisena? Tosin, onhan siinä todistettavasti C20XE, mutta silti..
<font size=-1>[ This Message was edited by: patrick on 2005-01-07 15:24 ]</font>
Ja v*tut toi mikään 2000 muuten ole! Vakioratti ja takapenkki ei tosiaan ole mikään m/Recaro! Vähän liikaa alkaa olemaan vaihdettua osaa ja kuka idiootti nyt yleensäkkään vaihtais urheilullisempia varusteita vakkareiksi
Ihmehomma. Joko toi Tumppi kusettaa, tai sitten se ei tiedä tästä mallista paljoakaan ja sitä on joku kusettanu 100-0! Sitten, jos se itse kusettaa, niin mitähän kiksejä se saa myymällä vakio 4X4:ää kakstonnisena? Tosin, onhan siinä todistettavasti C20XE, mutta silti..
<font size=-1>[ This Message was edited by: patrick on 2005-01-07 15:24 ]</font>