Onko myyjä ihan terve?
-
caravaanari3,0
- 'Admiral'

^^Joo Asconasta kyllä, mutta tanarista en joka ei oo kelvannu enään vuosiin edes romuttamolle ilman maksua.
Kehtaatko väittää että normi Taunus olis ollu koskaan edes Ford harrastajien suosiossa, jos ei puhuta niistä GTXL tai metrisistä malleista.
Ps. Olen itse myös Ford-friikki Opel harrastuksen lisäksi, eli kaikki wanhat Opel/Ford autot kelpaa...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Gulf on 2005-01-10 00:23 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Gulf on 2005-01-10 00:29 ]</font>
Kehtaatko väittää että normi Taunus olis ollu koskaan edes Ford harrastajien suosiossa, jos ei puhuta niistä GTXL tai metrisistä malleista.
Ps. Olen itse myös Ford-friikki Opel harrastuksen lisäksi, eli kaikki wanhat Opel/Ford autot kelpaa...
<font size=-1>[ This Message was edited by: Gulf on 2005-01-10 00:23 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: Gulf on 2005-01-10 00:29 ]</font>
Muillakin, kuin malliston tai merkin kalleimmilla autoilla on hyvä syy tulla säilytetyksi.
Museokuntoiseksi autoksi tuollainen hinta ole kovinkaan paha.
Mielummin sitä ajelisi kesäisin vaikka tuollaisella museokuntoisella Taunuksella, kuin samahintaisella Sierralla
Vanhoissa hienokuntoisissa autoissa on tyyliä
Museokuntoiseksi autoksi tuollainen hinta ole kovinkaan paha.
Mielummin sitä ajelisi kesäisin vaikka tuollaisella museokuntoisella Taunuksella, kuin samahintaisella Sierralla
Vanhoissa hienokuntoisissa autoissa on tyyliä
Olen täysin samaa mieltä!On 2005-01-10 00:21, Ahnuld wrote:
Muillakin, kuin malliston tai merkin kalleimmilla autoilla on hyvä syy tulla säilytetyksi. Museokuntoiseksi autoksi tuollainen hinta ole kovinkaan paha.
Vanhoissa hienokuntoisissa autoissa on tyyliä![]()
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
- yks setra harrastaja
- 'Admiral'

- Viesti:
- yks setra harrastaja
- 'Admiral'

- Viesti:
- Ooppelimies
- 'Diplomat'

Jos on tuo Taunus säilynyt tuossa kunnossa vuodesta 1975, niin toivottavasti sitä ei kukaan tässä vaiheessa enää osta halvaksi kaupparassiksi...
Yleensäkin museoautojen "ongelma", niinkuin Mobilistin KLB:kin on todennut on se, että niistä löytyy huomattavan suuri määrä coupeja ja muita erikoismalleja ja niitä todellisia malleja, jotka oikeasti ovat Suomen autohistoriaa, ei ole tallennettu juuri lainkaan. Eli kyllä perusautojakin on hyvä museoida.
Yleensäkin museoautojen "ongelma", niinkuin Mobilistin KLB:kin on todennut on se, että niistä löytyy huomattavan suuri määrä coupeja ja muita erikoismalleja ja niitä todellisia malleja, jotka oikeasti ovat Suomen autohistoriaa, ei ole tallennettu juuri lainkaan. Eli kyllä perusautojakin on hyvä museoida.