Onko Vectra A GT hb yleinen auto?

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Elikkäs ostin eilen tuollaisen otsikon mukaisen auton (siis 8v). Olisi vaan kiva tietää paljonko niitä on liikenteessä. Mun silmiini on osunut vain 2kpl aiemmin...

Janne
Peemies
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Peemies »

Täältä löytyy yks. Ja uskoisin, että löytyy paljon muitakin..

<font size=-1>[ This Message was edited by: Peemies on 2002-10-30 08:58 ]</font>
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Täällä on 16V, mutta ei näitä mitenkään hirveän paljoa ole Suomen maalla. 16V-malleja en ole itse omani lisäksi nähnyt yhtään toista kappaletta luonnossa, kuvassa olen nähnyt yhden ja olen kuullut ainakin kahdesta muusta GT 16V CC:stä. 8V GT CC:itä lienee vähän enemmän, mutta ei sekään se yleisin Vectra-malli ole. Omasta mielestäni GT CC on se parhaan näköinen malli jonka takaluukun todella tyylikäs lippaspoileri kruunaa jota ei ole missään muussa mallissa.

Mielenkiintoinen seikka Vectra GT sedan ja CC (=hatchback)-malleista on se, että eri maissa on markkinoitu eri korimalleja.

-Suomessa on aika paljon sedaneita ja melko vähän CC-malleja.
-Ruotsissa on myyty pelkkää sedania eikä CC:tä ollenkaan.
-Saksassa on myyty pelkkää CC:tä eikä sedania ollenkaan (ainakin faceliftinä).
-Englannissa suurin osa autoista (siellä nimenä Cavalier SRi) on CC:itä, en ole varma onko sedan ollut myynnissä siellä ollenkaan.

Muiden maiden tilannetta en tiedä, mutta Suomessa GT CC on aika harvinainen, etenkin 16V:nä, mutta ei 8V:kään liian yleinen ole.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Juu onhan se lippa takaluukussa aikas komee, en alkuun ees huomannu sitä kun tutkailin sitä autoa. Kun huomasin sen niin rupes näyttään se peräkin siistimmältä. Muutoin ihan timmi peli.

Janne

Viesti Kirjoittaja Janis77 »

mullakin on tollanen CC mallin 8-v. GT vectra. jos kuvan haluut nähdä niin http://www.opel-tuning.org ja sieltä vectra A
...i like what i do and i do what i like....
opeltuning
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opeltuning »

meilläpäin pyörii ainaskin 2kpl 16v cc vectraa ja kolme 8 venasta..
Vastaa Viestiin