Kerrankin kuvia nopeesti näytillä. Vähän kyllä hävetti tulla Kadettilla kun se on vielä tosi vaiheessa. Toi paikka oli kyllä hyvä, sen löysi pienellä hakemisella nopeesti.
-Saksasta koitin mallia ottaa mutta näin kävi-
Useimmat asennevammat voi korjata, tätä ei.
oliskos muuten kellään tarvetta kerhotuotteisiin??? Itse haluisin ton lippiksen ja ehkä paidan. Siis oliskos joku pikku kimppatouhu mitään... heh siis toi kerhotuote tilaus kimppa.
Niin, olishan se taas aika pitää jonkinlaista kokoontumista. Taitaa olla aika huono ainakaan tässä kuussa enään järjestellä mitään.
Kuinkas noita kerhokamoja sitten hommattais, itse en tiedä ketään "yhteyshenkilöä" tästä läheltä... Hämeenlinnan porukalla ilmeisesti on kokemusta näistä kimppajutuista enempi? Vai pidetäänkö Hämeenlinnassa yhteismiitti 8.1. ja tilataan kerhotuotteita heidän kautta??
Mut voihan sen kai niinkin tehdä että joku tilaa kaikkien puolesta? Ei siinä kai ketään yhteyshenkilöä kai tarvita? En mä tiiä miten se meillä on varsinaisesti tapahtunut...
Noh, milloin teidän päässä miitinkiä? Vai tuutteko porukalla hämeenlinnaan 8.1.?
Ketkäs on lähdös tonne hämeenlinaan? Läskisalonen tuutko mun kyydillä? Jos vaikka päästäs ompulla sinne jos saan kaupat tehtyy siitä. Vai ootko valtion leivissä sillon?
en tiedä viel.lopetan hommat siel seitsemäs päivä tars tehdä muuttoo tona vknloppun mut jos sais hoidettua sen perjantain tai sunnuntain.taidan tos ens vknloppun pyörähtään loimaal jollain pv autol.tars tuoda osa kamoista ens vknloppun ni aattelin et nappaan sieltä auton et mikäs siin on ajelles ku valtio maksaa kaiken. täytyy sumpplia tota hämeenlinnan reissua.