ascona berlina sr
ascona berlina sr vm. -81 tietäisikö joku mitenkä harvinainen auto on, kun jossain sanoivat että suomessa olisi kolme kappaletta kyseisiä autoja. autossa on
- 2.0E moottori
- SR-mittaristo
- tehtaan kattoluukku
- lukkoperä
- kaks värinen plyysi-sisustus
- aukeevat takalasit (kaks ovinen auto)
- kromia vähä joka paikassa esim. sivu lasien ympärykset
<font size=-1>[ This Message was edited by: John on 2002-10-16 18:36 ]</font>
- 2.0E moottori
- SR-mittaristo
- tehtaan kattoluukku
- lukkoperä
- kaks värinen plyysi-sisustus
- aukeevat takalasit (kaks ovinen auto)
- kromia vähä joka paikassa esim. sivu lasien ympärykset
<font size=-1>[ This Message was edited by: John on 2002-10-16 18:36 ]</font>
-
J Turunen
- OCF Member 2022

- Viesti:
No, kyllä niitä nyt varmasti enemmän kuin 3 on tuotu maahantuojan toimesta, jos puhutaan kaikista SR berlina vuosimalleista, mutta 81 -mallisia ei enempää tuskin ole tuotu kuin tuo 3. Tietenkin tilanne nykyään voi olla toinen ja jäljellä voisi olla kaiken kaikkiaan vain 3, kun osa on jo prässätty.
<font size=-1>[ This Message was edited by: J Turunen on 2002-10-16 21:05 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: J Turunen on 2002-10-16 21:05 ]</font>
Moi.
Mulla on vm.-77 SR/Berlina ilman kattoluukkua mutta muuten samat varusteet.Soitin kesällä maahantuontiin ja kyselin autoni historiaa ja sieltä sanottiin että kyseisiä autoja on tuotu uutena maahan 2 kappaletta met.sininen ja met.kulta joista minulla on tuo kullanvärinen.
Jotenka pitäisi olla suht harvinainen.
Mies joka kertoi asiasta on ollut jo tuolloin Opelilla töissä ja muisti hyvin nuo kaksi yksilöä jotka olivat hintansa puolesta niin tähdissä että sen tokia niitä ei tuotu enempää.
Mulla on vm.-77 SR/Berlina ilman kattoluukkua mutta muuten samat varusteet.Soitin kesällä maahantuontiin ja kyselin autoni historiaa ja sieltä sanottiin että kyseisiä autoja on tuotu uutena maahan 2 kappaletta met.sininen ja met.kulta joista minulla on tuo kullanvärinen.
Jotenka pitäisi olla suht harvinainen.
Mies joka kertoi asiasta on ollut jo tuolloin Opelilla töissä ja muisti hyvin nuo kaksi yksilöä jotka olivat hintansa puolesta niin tähdissä että sen tokia niitä ei tuotu enempää.
-
kumimuumi
- OCF Member

mun vinyylikattosen sr-conan on kai joku hullu lappalainen joskus hakenut norjasta tms.... alun perin ollut väriltään valkoinen, punanen plyysisisusta, aukeavat takalasit.. mitä nyt sr-ascosta yleensä löytyy.. kai kaikki paitsi reikä katossa.. onkohan mun sini-punanen kojelauta ihan alkuperänen, vai joku tuning-juttu? (sininen yläosa, punanen alaosa) alunperinn 19s, muutostettu 20e ja 16" pyörille.
perä vielä ihmetyttää.. pyörästä ja kardaanista pyörittämällä ei ainakaan lukkoa löydy.. nappaako se kiinni vasta tosissaan suditamalla vai..?? itse kun en pääse koittamaan ennen kuin vasta ens keväänä kuivalla asvaltilla
perä vielä ihmetyttää.. pyörästä ja kardaanista pyörittämällä ei ainakaan lukkoa löydy.. nappaako se kiinni vasta tosissaan suditamalla vai..?? itse kun en pääse koittamaan ennen kuin vasta ens keväänä kuivalla asvaltilla
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla