Lähteekö se helposti irti vai täytyykö minun maalata se paikallaan? Miten te olette maalanneet sen ja millä maalilla?
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Mattamustahan on perus köyhän miehen ratkaisu.
Verhoilu lähtee varmaan siisteimmin irti kun ottaa lasit ja tiivisteet vekka.
Paras ja ehkä hienoin ratkaisu on varmaan ottaa lasit ja tiivisteet pois ja kattoverhoilu käsille. Sitten viet läpyskän verhoilijalle ja sanot että haluut mustan samanlaisen.
Mä olen maalannut kahden autoni sisäkatot paikallaan mutta lasit ovat olleet poissa. Maali on ollut samaa millä on maalattu linja-autojen kankaiset linjakyltit. Maalin merkistä ei ole tietoa kun sain sitä ilmaiseksi yhdeltä tutulta. Voin kysellä minkä nimistä se on jos kiinnostaa. Maali on ollut katossa nyt toisessa 7 vuotta siinä näkyy selviä kulumisen jälkiä toisessa 3 vuotta ja vielä ihan kuin vasta maalattu. Maalin huonoin puoli on sen kuivumisaika ja haju. Kuivuminen kesti kuivaksi noin 2-3 päivää kesälläkin ja se kaamea haju kesti pari kuukautta eli käyttöautoon en todellakaan suosittele.
mäkin oon aatellu maalata katon conasta paikallaan.. Mikäs se maalin merkki olikaan Alistus?! ja spräynäkö se maalattiin? ja onkos hintahaarukkaa tiedossa laisinkaan?
<font size=-1>[ This Message was edited by: pelswick on 2002-10-27 16:33 ]</font>
Niin onnistuskohan se jos sen maalais mustalla spray verhoilumaalilla eikä ottas laseja irti?
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com
Mä kyselen sen maalin merkin tänään illalla. Ei ollut sprayta. On ihan normaali purkkimaalia. Tosiaan jos sitä käyttää niin pari viikkoa kannattaa antaa kuivua ennenkuin autoa alkaa käyttämään. Itse ruiskutin yläkannu ruiskulla, mutta autossa ei ollut muuta sisustaa ollenkaan. Jotkut ovat kuulema maalanneet pesselilläkin. Jos autossa on sisusta paikallaan en suosittele käyttämään. Itse käyttäisin ainoastaan ns. tyhjää koria korjatessa/kasatessa.