Missähänpäin liikkuu sellainen musta B asko, minkä kyljissä on tekstit "Opel motorsport". Nämä tuntomerkit siis pätivät vielä kesällä 2002 kun auton myin, muistaakseni poriin meni.
Olisi mielenkiintoista tietää missä ja missä kunnossa auto nykyään liikkuu.
Mulla ollessa ei lukenut.
Silloin 2002 takalasilla oli 3 keltaista bassoa, musta/hopea maski, ei puskureita, kirkkaat etu vilkun lasit, tummat takalasit ja ritilä takalasilla.
Ioni kirjoitti:En tiedä onko sama mutta taisi olla - 97 kun himoitsin tätä/tällaista. Juurikin Musta ja isolla Opel motorsport kyljissä
Ja nyt ajat Nissanilla buahahahahahaa
Enkä edes häpeä
Ehti mulla B-Ascona olla 2 vuotta, löytyi nätimpi ja tehokkaampi lähempää
Ja onhan noita Opeleita ollut.. Ei vaan Opelilta löydy sopivaa autoa tämän hetkisiin toiveisiin. Eli takaveto ja suht tuore sportti.
Ioni kirjoitti:En tiedä onko sama mutta taisi olla - 97 kun himoitsin tätä/tällaista. Juurikin Musta ja isolla Opel motorsport kyljissä
Enkä edes häpeä
Ja onhan noita Opeleita ollut.. Ei vaan Opelilta löydy sopivaa autoa tämän hetkisiin toiveisiin. Eli takaveto ja suht tuore sportti.
Enkä edes häpeä