Astra G Pakkivalot

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
81362
'Agila'

Viesti Kirjoittaja 81362 »

Kun käynnistää auton kylmänä ja laittaa pakin päälle, niin aina pakkivalot ei syty. Kun aikansa renkkaa pakkia päälle ja pois, niin alkaa yleensä toimimaan.

Kun auto on lämmin, niin en ole huomannut tätä vikaa. Vian ilmentymiseen ei vaikuta ajovalojen kytkimen asento.

Onko kellään vastaavia kokemuksia? Mistä johtuu?

Auto on Astra G Sport -98.
Astra G Sport 2.0
PeteA
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PeteA »

Pakkivalokatkaisija menee vaihtoon. Ei maksa hirveitä :smile:
81362
'Agila'

Viesti Kirjoittaja 81362 »

Pystyykö sen vaihtamaan helposti itse? Jos pystyy niin miten?
Astra G Sport 2.0
PeteA
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PeteA »

En nyt muista missä paikassa se katkaisija oli ( en vaihtanut itse ) , eikä ole astraa mistä voisin katsoa. Muistaakseni koitettiin veloittaa siitä joku 100 vanhaa markkaa vaihdettuna. No takuuseen sekin sitten meni.
crisse
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja crisse »

Mulla ei ole samanlaista ongelmaa pakkivalojen kanssa, mutta pakkasella jos auto on kylmä ja laitan pitkät valot päälle niin ne jää päälle vaikka tekisi mitä. kerran kun ne oli ollu tunnin verran päällä niin kokeiltiin irrottaa sulakkeita ja jopa akun kaapeli, mutta kun ne laitto takas kiinni niin valot sytty uudestaan. Irrotettiin sit siinä säkkipimeesä joku mötikkä sulakeboksist ja sit ne sammu, myöhemmin huomattiiin et se oli joku töötin palikka. Vikaa ei ilmene jos on ollu vähän aikaa parkissa kone lämpimänä. mikähän siinä vois olla vikana? Huolto ei tietenkään löytäny mitään vikaa.
JTA
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja JTA »

Just meni tuo pakkivalokatkasija vaihtoon 60tkm:n huollon yhteydessä. Hintaa taisi olla vaihto 19 e ja katkasija 15 e.
J-P L
'Agila'

Viesti Kirjoittaja J-P L »

Katkaisija on helppo vaihtaa ja sijaitsee keulanpuoleisella kyljellä askissa.
sammy13
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja sammy13 »

Huomasin tossa just toissa aamuna, että munkin g astra tekee tota, että pakkivalot ei toimi kovalla pakkasella. Sitten, kun auto on vähän lämmennyt, niin toimii ihan normaalisti. Täytyy käydä vaihtamassa se katkaisija.
Tvisuri
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Tvisuri »

Mulla oli B-Vectrassa sama ongelma. Pakkivalojen kytkin makso 7,5 € ja se oli helppo vaihtaa itse. B Vectrassa ko. kytkin sijaitsee alaviistossa vaihdelaatikon kyljessä. Sen saa helposti irti pitkällä hylsyllä vääntämällä.
Sakkeus
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sakkeus »

Taitaa olla NS tyyppi vika tuo pakkivalo katkasija Astroissa. Se sijaitsee vaidelaatikon kyljessä, en muista enään tarkkaa sijaintia. Kumminkin aika simppeli itse vaihtaa.
Face Your Fears and Live Your Dreams!
Vastaa Viestiin