Senaattoreista tietävät apuanne kaivataan.
En A Senatoreista tiedä mitään, mutta B Senatorissa levisi koko kone kun 500km ennen ketjun tarkistusta/vaihtoa se hajosi, remontti maksoi silloisessa rahassa 40tmk.
Auto oli hyvin pidetty/huollettu, ettei siitä ollut kiinni, tosin ajettu 300tkm.
Kyllä nykyisessä Senatorissa tarkistutan ketjua ehkä turhankin usein.
Auto oli hyvin pidetty/huollettu, ettei siitä ollut kiinni, tosin ajettu 300tkm.
Kyllä nykyisessä Senatorissa tarkistutan ketjua ehkä turhankin usein.
Ensin epäiltiin että olisi flektissä jotain vikaa kun auto humisi kummasti, kyllä ihmetys oli suuri kun Metron kaverit totesivat vian olevan ketjussa/jakopäässä.
Kuulemma ihan törkeellä jatkuvalla kaahamisella sen saa rikki, mutta sekin vaikeeta.
edit: minä olen jo 4v. ajan käyttänyt opelit Kallion Metrossa, olen tyytyväinen palveluun, koko neljän vuoden aikana kahta korjauskertaa lukuunottamatta, mutta kai se on niin että tekevälle sattuu (jotain joskus).
<font size=-1>[ This Message was edited by: RCL on 2002-10-24 13:08 ]</font>
Kuulemma ihan törkeellä jatkuvalla kaahamisella sen saa rikki, mutta sekin vaikeeta.
edit: minä olen jo 4v. ajan käyttänyt opelit Kallion Metrossa, olen tyytyväinen palveluun, koko neljän vuoden aikana kahta korjauskertaa lukuunottamatta, mutta kai se on niin että tekevälle sattuu (jotain joskus).
<font size=-1>[ This Message was edited by: RCL on 2002-10-24 13:08 ]</font>
Mun mielestä tuo ei voi kuulua mihinkään huolto-ohjelmaan koska ketjun irroittaminen ja kasaaminen vaatii käytännössä koneen irroittamisen ja moottorin purkamisen. K.o operaatio maksaisi jossain Metro-Autossa varmaan enemmän kuin koko auto. Ihan tosi...On 2002-10-24 12:43, RipRap wrote:
Oma senukka on ajettu n 200tkm eli kannattaisiko se ketju vaihtaa kumminkin varmuuden vuoksi?.
Onko teillä mahdollisesti hyviä vinkkejä mihin kannattaisi viedä vaihdatettavaksi pääkaupunki seudulla esim M-Auto vai joku muu?