Helsinki Motorshow 2002
-
Jani Mukkala
- OCF Member

-
keltainenankka
- 'Admiral'

- Viesti:
Hyvä vihje kuvaamista harrastaville... Menkää sinne perjantaina! Itse kävin viime vuonna siellä perjantaina ja ihmisiä oli siedettävässä määrin, eli digikameran kanssa oli kiva heilua. Sai hyvin kuvia autoista ja Janina Frostelista
Lauantaina oli kuulemma ollut jo aika vaikeaa ottaa kunnon kuvia, kun jatkuvasti on populaa linssin ja auton välissä.
Perjantaina on tarkoitus mennä tänäkin vuonna.
Perjantaina on tarkoitus mennä tänäkin vuonna.
Kaikki informaatio löytyy:
http://www.helsinkimotorshow.fi
Niin paitsi tuo saako jäsenet alennusta, itse lähetin Kekelle viestiä siitä...
http://www.helsinkimotorshow.fi
Niin paitsi tuo saako jäsenet alennusta, itse lähetin Kekelle viestiä siitä...

-
Sakkeus
- 'Admiral'

- Viesti:
Onkos meillä "tapaaminen" jossain vaiheessa la päivällä vaikka ? Jos koko porukka tapaisi ennen tai jälkeen messujen ? Olisi mukava nähdä muita ihmisiä ja katsella mitä on kesä saanut jälleen autojen ulkonäölle tehtyä ?
Ja olisi muutenkin mukava nähdä porukkaa kun itse en valitettavasti muuton vuoksi pääse tulemaan pikkujouluihin.
Eli kiinnostaisiko nähdä vaikka lauantaina ?
klo ???
Pistäkääs tänne juttua ?
Ja olisi muutenkin mukava nähdä porukkaa kun itse en valitettavasti muuton vuoksi pääse tulemaan pikkujouluihin.
Eli kiinnostaisiko nähdä vaikka lauantaina ?
klo ???
Pistäkääs tänne juttua ?
Face Your Fears and Live Your Dreams!
-
keltainenankka
- 'Admiral'

- Viesti:
Tarroja ym. pientä saattaa olla myynnissä, siitä en tosin ole aivan varma. Täyttä tuotevalikoimaa ei kuitekaan ole tarjolla.
Messuista voin raottaa ehkä sen verran että mitä Opelin osastolla on nähtävissä, siellä on mm. 2 Vectra GTS:ää, joista toinen 3.2-litrainen, Vectra sedan, Zafira OPC, useita Astroja, Agila, Vivaro, Omega Caravan ja GM USA-autoja (Cadillac STS, Chevroleteja, mm. Corvette avo). Viereisellä BMW:n osastolla oli aika näyttävää kalustoa, myös Williams BMW F1-auto, Mersun osasto oli myös aika näyttävä ja AMG-pitoinen täysin hopeanvärinen...
Messuista voin raottaa ehkä sen verran että mitä Opelin osastolla on nähtävissä, siellä on mm. 2 Vectra GTS:ää, joista toinen 3.2-litrainen, Vectra sedan, Zafira OPC, useita Astroja, Agila, Vivaro, Omega Caravan ja GM USA-autoja (Cadillac STS, Chevroleteja, mm. Corvette avo). Viereisellä BMW:n osastolla oli aika näyttävää kalustoa, myös Williams BMW F1-auto, Mersun osasto oli myös aika näyttävä ja AMG-pitoinen täysin hopeanvärinen...