elikkä takaluukussa on opel ja ascona merkit... takaluukussa on reijät, eli merkit ei ole liimalla kiinni! Miten ne saisi ehjänä irti? ihan vaan repäisemällä? tuntuu että ne on aika haurasta ainetta ja menee varmasti rikki jo yrittää vaan repäistä.. Tarkoitus olisi vaan maalata ne ja laittaa ehjänä takaisin..
<font size=-1>[ This Message was edited by: pelswick on 2002-10-17 10:03 ]</font>
Itse otin -77 kadetista kadett merkin irti ja hyvin tuli ehjänä. Kannattaa varmaan ensin vähän löystytellä sitä, myös keskeltä, eikä ruvetä heti repimään reunoista. Takasin en sitä kyllä enään saanut, koska reiät tuntu ihmeellisesti liian isoilta, mutta eipä ollut tarkoituskaan.
minä otin ainakin omasta ascosta pienellä talttameisselillä irti eikä jääny maaliin mitään ku vaan käytti minuutin tai kaks aina merkkiä kohti ja samoin olen ottanut muitakin maaliin liimattuja/tapitettuja systeemeitä pois esim. kaverin golffin hellan heijastimen eikä jääny mitään jälkiä...
Kyllähän ne omat ainakin lähti hyvin pienellä
meisselillä.
Kuolematon totuus: Miesten ja pikkupoikien ainoa ero on heidän leikkikalujensa hinnoissa.
Owner of Yellow Devil Opel Vectra A Tbo "Jumaliste mikä ämpäriTurbo!
niko . sakko @ kotinet . com